Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

OTR Eindhoven achter Madame P.
Vanaf een minuut of 6 wordt de camera hoek beter. Stond uiteraard weer net omlaag _O-

Dat ziet erg geslaagd uit. Ik weet niet waar ik de kalender kan vinden voor OTR's die nog komen. Mocht iemand die willen posten: graag. Anders is de vraag "is er nog een OTR in Eindhoven begin 2024?".
 
de 4 crossbanen rit is helaas ook afgelast.. Dr hebben een paar enduro mannen de route al voorgereden. En na hun inzien kan het gewoon niet doorgaan gezien het te slecht is.. Was voor hun al ploeteren laat staan als dr meerdere groepen nog eens doorheen moeten.. Zeer jammer maar aan t weer kan je natuurlijk zelf niets willen. Wij als club van overloon zijn wel nog steeds hard aan het werk met uitzetten voor CC trainingen. En ook de wedstrijden die er komen gaan. Met als primeur dus ook de eerste jeugd enduro..
 
ik zal de datums hier nog wel neer zetten. parcours is nu namelijk nog niet klaar. Als die klaar is kan dr dadelijk op de regulieren trainingstijden getraind worden... aanrader is om ook msv overloon op FB in de gaten te houden. Daar word alles best actueel gedeeld.
 
voor de 4 circuits otr rit.. hebben ze nu een nieuwe datum.. Die staat nu gepland op 13 jan. Hopelijk zit het weer dan eens wat meer mee en kan het dan wel doorgaan.
Degene die ingeschreven hadden krijgen hier sws een berichtje over.. Daar staat dan ook in hoe wie wat.
Doe je niets dan verschuifd dus je inschrijving naar de 13e. Kan/wil ja dan niet dan moet je je eventjes melden en krijg je de gemaakte kosten netjes terug..
 
Knmv agenda is er ook al zie ik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231219_192404_Dropbox.jpg
    Screenshot_20231219_192404_Dropbox.jpg
    190,3 KB · Weergaven: 0
Even uit m'n hoofd: Afgelopen jaar waren in Eindhoven offroad ritten in maart (of was het eind februari?), oktober (KTM Dag), midden november (afgelast) en midden december (beetje ingekort, maar zo gaaf om weer te mogen rijden!).
 
Gewoon een paar minuten rondkloten door het water op de Stark.
Als je zo een beetje aan het rondkloten bent, af en toe het gas flink open, beetje dingen proberen kun je echt meerdere uren spelen op een enduro terreintje zonder te laden.
Ik denk dat je een dag Bilstain prima kunt doen zonder laden.

Hij deed het prima tot het zadel in het water, toch een mooi voordeel tov de Beta's die we hebben!

 
Laatst bewerkt:
@Erwin P ik zie dat dit bij funpark meppen is. dacht dat daar geen crossmotoren meer welkom waren. maar dus wel?
Motoren met een cross uitlaat zijn inderdaad niet welkom om geluidshinder.
Je moet het ook absoluut niet als vervanging voor de crossbaan zien. Hard rondscheuren wordt zeker op drukke dagen niet gewaardeerd.
 
Meppen was altijd een soort terrein voor auto's. Ik denk als je daar rustig wilt rond tokkelen het allemaal prima is. Zie youtube anders.
 
ja heb even op de site gekeken staat nu inderdaad apart bij vrij rijden 2 rader. kan me niet herinneren dat dat er vroeger bij stond. maar dan is het duidelijk. lijkt me leuk een keer met mijn vader te doen. die vind een crossbaan net even teveel van het goede, en een otr is hem te druk. dit misschien een leuke oplossing om een keer samen te rijden
 
ja heb even op de site gekeken staat nu inderdaad apart bij vrij rijden 2 rader. kan me niet herinneren dat dat er vroeger bij stond. maar dan is het duidelijk. lijkt me leuk een keer met mijn vader te doen. die vind een crossbaan net even teveel van het goede, en een otr is hem te druk. dit misschien een leuke oplossing om een keer samen te rijden
Zo moet je het inderdaad zien.
Wij komen er wel eens met de Adventure motoren of met een beginnende vriend op een crossmotor.
Ditmaal wilden we gewoon even de Stark proberen ergens niet op een baan.
 
Zijn er al mensen die bij de KNMV een Cross + Offroad licentie hebben aangevraagd?

Ze zeggen zo mooi dat de 2e licentie slechts €25 kost, maar motorcross en trial kan bijvoorbeeld wel, maar off-road staat er nergens tussen.

Edit: Bij off-road kun je ''Off-road plus motorcross'' aanvinken. Ik zit nog even uit te zoeken of daar dan ook niet voor €25 trial bij kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan