Offroad/ enduro topic #9 The woops section

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mannen,

iemand nog enig idee of er iemand foto's heeft staan maken vorige week in Hengelo bij de OTR?
Maat van mij reed mee op z'n blauwe Gas Gas 300.
 
Ben der ook blij mee :).
Heb ik deze winter mooi wat te doen,
Afveren op gewicht en wat persoonlijke verbeterpuntjes doorvoeren.
Eventuele elektricestart opbouwen, opbouwpakket heb ik er bij gekregen (is niet standaard).
Maar of ik het plaats is het tweede. Hij start enorm soepel/makkelijk.
 
Mooie gasgas!
Die garantie werkt bijna overal zo, toch? Kan me herinneren dat een maatje van me een nieuwe husaberg kocht in 2011 waar een lekkage ontstond aan het kijkglas van het oliepeil op het blok, na een maand> gewoon lekker zelf een nieuw carter betalen hoor! Met veel hangen en wurgen de uren van de dealer 50/50 vergoed kunnen krijgen. Dus zelfs bij een duidelijke fabricagefout, is het geen zekerheid dat je iets vergoed krijgt.

[edit] Omdat ik hier pas in dit topic kom, foto van mijn gasgas spammen [/edit]
2dbpapv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben der ook blij mee :).
Heb ik deze winter mooi wat te doen,
Afveren op gewicht en wat persoonlijke verbeterpuntjes doorvoeren.
Eventuele elektricestart opbouwen, opbouwpakket heb ik er bij gekregen (is niet standaard).
Maar of ik het plaats is het tweede. Hij start enorm soepel/makkelijk.

Zit die starter bij dat blok niet links naast de cilinder??
Dat vind ik echt uber lelijk (heeft de beta volgens mij ook?), zou voor mij een reden zijn om hem eraf te laten :P
Zo'n 300 trap je inderdaad toch niet zo gek zwaar aan? :)

Ben benieuwd hoe zoiets loopt tov een 450, en ook tov een KTM 300EXC.
 
Bijzonder goed en even hard.
Kameraad van mij heeft een 2011. Van de eerste meter dat ik er op reed werd ik omarmd door de motor en deed het direct precies wat ik wou. Niet verassend en toch serieuze meters als je aan het gas hangt.
 
hoop voor je dat je wel (als je het dalijk eens nodig hebt) je onderdelen op tijd binnen krijgt.
Monteur waar ik altijd naar toe gaat heeft daar toen DIK 2 maanden op moeten wachten, Hij zei toen tegen me koop nooit een gasgas das een ramp.
Dat was wel een 4t. en een oudere motor moet ik er dan meteen bij zeggen.

Ik weet niet of er hier ergens in NL. een importeur zit maar ga er wel even van uit dat die er vast wel ergens zal zijn.

Motors zien er wel mooi uit vind ik, Iets apparts.
heel veel plezier ermee.en vele mooie/veilige KM's gewenst
 
is dus een uitvoering met ohlins en marzocci ik dacht dat op al die dingen Reiger zat ?
Ik had een beta gekocht, doet hetzelfde meer zekerheid qua garantie,.........

maar ja mooi ding
 
heeft die gasgas nu ook een kunstof subframe net zoals eerst de husa's en nu de husky's ?
motorke ziet er wel meteen goed uit, Mooi met zwart achterbrugje :D skidplate zie een FMF demper zitten. Zit dat er allemaal standaard al op of heb je dr meteen deze extra's op laten zetten ?
 
heeft die gasgas nu ook een kunstof subframe net zoals eerst de husa's en nu de husky's ?
motorke ziet er wel meteen goed uit, Mooi met zwart achterbrugje :D skidplate zie een FMF demper zitten. Zit dat er allemaal standaard al op of heb je dr meteen deze extra's op laten zetten ?

Je hebt het standaard model en de racing.
De Racing heeft allerlij powerparts er op zitten.
Vervolgens komt een half jaar later een 'overgangs' model uit en dat is de factory replica.
Die heeft dan weer de zelfde powerparts, maar dan weer nog iets meer geupgrade vering.
(voor wat het waard is dan).

gg_ec_replica_2013_0091.jpg


Rekluse is marketing van gasgas.
Er zit een rekluse deksel op
en een cnc gefreesde rekluse koppelingskorf.
Niet een complete slipper dus
 
Laatst bewerkt:
motorke ziet er wel echt gaaf uit en dat zo standaard al :D
mmm rekluse erop das ook wel nice, Dan is het nog niet dat systeem wat ik bedoel maar daar zal wel vrijsnel/meteen een setje voor komen dat je dat wellicht zelf makkelijk kan vervangen.

Ben wel benieuwd hoe hij je gaat bevallen.
in ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst kerel
 
Als een kind zo blij
Ging de Sint mijn garage niet voor bij.
De KTM gaat er uit
En wordt voor een GasGas omgeruild

[afbeelding]
[afbeelding]

GasGas EC300 Factory Replica 2014
Nieuwe brommer voor de otr's 8-) :] *D

Mooie fiets Barry, hier kun je wel kampioen mee worden :} Veel plezier met je nieuwe bike!

Heb je een dealer in de buurt zitten?
 
Jep, mooi spul !
Durf het zelf niet aan, puur vanwege de onderdelenvoorziening.

Dat had ik dus met de Sherco 300 2T, dit in combinatie met de restwaarde...

Gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde, anders was er nog meer oranje bij de ritjes :]
 
Zeker.nne mooie fiets.. Ben wel benieuwd hoe dat plastic subframe zich houdt na n jaar of 5ragge.
Maar zonder dolle.. Mooie brommert!
 
Mooie Brommer Barry!! ben altijd al erg gecharmeerd geweest van de Gasgas'en

En een factory is natuurlijk helemaal kwijlwerk :9~ :9~
 
Dat had ik dus met de Sherco 300 2T, dit in combinatie met de restwaarde...

Gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde, anders was er nog meer oranje bij de ritjes :]

Heb hem puur gekocht om de kleur, is makkelijker met foto;s uitzoeken tijdens otr's :+ .
Maar het klopt, gasgas schrijf veel meer af. Daar heb ik ook rekening mee gehouden. Echter is Gasgas wel bezig met een opmars, hopenlijk dat de populariteit en dus ook waarde daarmee stijgt.

Op dit moment zijn er 3 dealers in nederland waarbij je onderdelen kunt kopen. Verder zijn er genoeg online webshops waarbij je alle gasgas onderdelen kunt verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan