Offroad/ enduro Topic Nummero très!

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Welkom bij hèt zandhappers- en modderflosserstopic.


Mugshot
294116_2108228905408_1236130146_32117212_1219434834_n.jpg



Waar het allemaal mee begon: DEEL 1

De 1e opvolger: DEEL 2


LINKS

KNMV offroad/ enduro kalender 2012

Enduro Kalender 2012

Noppenforum

Enduro.nl


Ritten en deelnemers


Filmpjes

Highdncreaz helmcam "Rondje peel" 30-7-11 deel 1 en deel 2

Highdncreaz helmcam oirschotse hei KLIK
Mike_the_Bike's helmcam "rondje peel" 30-7-11 Klik
Gemonde helmcam offroad Havelte 26-09-11 KLIK
Makrolon helmcam Havelte offroad 26-09-11 KLIK
Onbekende filmer, leuk filmpje, Lichtenvoorde 16-10-2011 KLIK
Enduro zoals ze dat vroegah deden.... KLIK
Oldschool enduro KLIK


Eigenaren


Barry86
63769341.jpg


Gemonde
full


Duckman
full


Highdncreaz
full.jpg


Deanevo
DSC00155-1.jpg


R88
GroteFoto-4KSHS7GR.jpg


Twinair
07062011785.jpg


Pieter29
DSC_4167.jpg


Makrolon
DSC_4414.jpg


JWHijmans
d97300d006f1ce0a8adb.jpg


maR1tijnCR
full


Paisley
1408113092_6_x08y.jpg


Straatpiloot :+
101vkf.jpg


Loona35
full.jpg


Erik39
ktm1.jpg


mxhissink
eb68me.png


Paulus de Crosskabouter
76478e15c92c97b5220871dfedf7d4e8
 
Laatst bewerkt:
@ Erik: als k straks thuis ben zet ik je erbij. Krijg t hier niet gedaan. Komt goed!

@ JW: onze Willem is er ook weer!! *O*
Zondag lekker rijden jonge! Man o man wat heb ik er zin in!! Zit al twee weken met afkickverschijnselen op de bank; zweten, huilbuien, stemmingswisselingen.....
Heb al geprobeerd om op wat zand te kouwen met mn helm op en het geluid van een dikke 1-cil 4-t op de achtergrond maar dat is t toch ook niet helemaal....



:+
 
Laatst bewerkt:
@ Erik: als k straks thuis ben zet ik je erbij. Krijg t hier niet gedaan. Komt goed!

@ JW: onze Willem is er ook weer!! *O*
Zondag lekker rijden jonge! Man o man wat heb ik er zin in!! Zit al twee weken met afkickverschijnselen op de bank; zweten, huilbuien, stemmingswisselingen.....
Heb al geprobeerd om op wat zand te kouwen met mn helm op en het geluid van een dikke 1-cil 4-t op de achtergrond maar dat is t toch ook niet helemaal....



:+
_O- _O- _O-

Bedankt alvast :)
 
@ Erik: als k straks thuis ben zet ik je erbij. Krijg t hier niet gedaan. Komt goed!

@ JW: onze Willem is er ook weer!! *O*
Zondag lekker rijden jonge! Man o man wat heb ik er zin in!! Zit al twee weken met afkickverschijnselen op de bank; zweten, huilbuien, stemmingswisselingen.....
Heb al geprobeerd om op wat zand te kouwen met mn helm op en het geluid van een dikke 1-cil 4-t op de achtergrond maar dat is t toch ook niet helemaal....



:+

Haha jij kan het ook vertellen _O-

Heb er ook zin in! *O*
 
*O* ben er ook weer.....


Wel helemaal sjacherijnig op het moment, kom er net achter dat het ziekenhuis tegenover mijn woning er een etage bovenop gaat zetten en dat ik daar niets meer aan kan doen.... daar gaat mijn lichte kamer.... GVD!!!!
 
Gaat snel zo'n nieuw topic :)

Iemand ervaring met de kwaliteit van het spaakwerk dat ze bij Outlaw Racing leveren? Zag dat ze daar voor rond 300 euro nieuwe velgen + spaken leveren.

/edit
Ik bedoel dus niet de kwaliteit van de spaken zelf maar de kwaliteit van het zetten van de spaken :P
 
Laatst bewerkt:
Gaat snel zo'n nieuw topic :)

Iemand ervaring met de kwaliteit van het spaakwerk dat ze bij Outlaw Racing leveren? Zag dat ze daar voor rond 300 euro nieuwe velgen + spaken leveren.

/edit
Ik bedoel dus niet de kwaliteit van de spaken zelf maar de kwaliteit van het zetten van de spaken :P


Het monteren van de spaken is niet zo spannend, dat kunnen ze waarschijnlijk wel. Heb er alleen wel al een paar zo'n wiel kapot zien rijden..... t is niet voor niks dat ze in het onk niet (of amper) met deze wielen rijden. Ik ging voor een setje gebruikte exels als ik jou was.....
Wat heel belangrijk is, is dat je de spaken op spanning houd. Die goedkope dingen hebben nogal eens de neiging om los te lopen en dan is t wachten op een steentje of stronkje....
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog Voorrem en koppeling ontluchten en een ophanging voor mijn uitlaat. Die was gescheurd in Handel.

En nog een keer een stickersetje
full
 
Ik heb een cr 250 blok gekocht die 100% zou zijn en het zelfde blok zou zijn als mijn cr 1992.
Toen ik het geld had overgemaakt mailde hij in eens terug dat het blok toch niet gaat passen want het is uit een anders jaar.(even omlassen was het advies)
Hij wil het blok alleen terug nemen als ik 45 euro verzend kosten betaal.
Nou heb ik nog eens naar het blok gekeken en de krassen zijn duidelijk te zien op de cilinder en op de zuiger.
Wat vinden jullie nou van zo iemand ?
 
Het monteren van de spaken is niet zo spannend, dat kunnen ze waarschijnlijk wel. Heb er alleen wel al een paar zo'n wiel kapot zien rijden..... t is niet voor niks dat ze in het onk niet (of amper) met deze wielen rijden. Ik ging voor een setje gebruikte exels als ik jou was.....
Wat heel belangrijk is, is dat je de spaken op spanning houd. Die goedkope dingen hebben nogal eens de neiging om los te lopen en dan is t wachten op een steentje of stronkje....

Een 2e hands vertrouw ik niet zo. Tenminste niet voor de prijs die ze er meestal voor vragen. Voor 100-200 euro meer heb ik ze dan toch liever nieuw van Haan Wheels.

Ben zaterdag bij ONK dus zal eens spieken.
 
Dat soort mensen zijn hufters..
Ze maken altijd slachtoffers om hun eigen fouten glad te strijken.
Ik krijg voorstellingen van "even langsgaan" en dat blok dan zover in z'n reet stoppen tot ie 2 takt muziek hoort.

Ik heb een cr 250 blok gekocht die 100% zou zijn en het zelfde blok zou zijn als mijn cr 1992.
Toen ik het geld had overgemaakt mailde hij in eens terug dat het blok toch niet gaat passen want het is uit een anders jaar.(even omlassen was het advies)
Hij wil het blok alleen terug nemen als ik 45 euro verzend kosten betaal.
Nou heb ik nog eens naar het blok gekeken en de krassen zijn duidelijk te zien op de cilinder en op de zuiger.
Wat vinden jullie nou van zo iemand ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een cr 250 blok gekocht die 100% zou zijn en het zelfde blok zou zijn als mijn cr 1992.
Toen ik het geld had overgemaakt mailde hij in eens terug dat het blok toch niet gaat passen want het is uit een anders jaar.(even omlassen was het advies)
Hij wil het blok alleen terug nemen als ik 45 euro verzend kosten betaal.
Nou heb ik nog eens naar het blok gekeken en de krassen zijn duidelijk te zien op de cilinder en op de zuiger.
Wat vinden jullie nou van zo iemand ?

Een lul natuurlijk. Maar to be honest: alle blokken en motoren op Marktplaats zijn van oud oma'tje geweest, alleen met mooi weer gereden enzo. (..dat projectje van gemonde zal straks ook wel zo te koop gaan :+)

Voor de volgende keer: goedkoopste blok kopen dat je kunt krijgen en zelf reviseren. Weet je tenminste dat het echt goed zit. Heb ik met mijn 'nieuwe' motor ook gedaan. Voor weinig bij dealer gehaald, alles nieuw gemaakt wat nieuw moest zijn. Uiteindelijk grosso modo net zoveel kwijt als eentje die volgens de dealer net gereviseerd is, maar met het verschil dat ik dan ook echt weet dat het gebeurd is (en wat). Maaaarrr... hier koop je nu natuurlijk niets meer voor helaas. Ik zou 45 euro betalen en even op de blaren zitten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan