Offroad, Techniek-Training (Limburg) DEEL 2

mooi gassen :D

is de KLX ook weer eens lekker uitgelaten :D
Dat stuk ken ik ook ja,Is wel mooi stukje :D Al kwam ik zelf eigenlijk nooit in de BZ. Ging vaak via de andere hoek dat gebied om naar N-brabant


Degene die naar dour gaan alvast heel veel plezier gewenst.
Teller is nu wel rustiger geworden.

Een van die gasten waarmee mn broer mee gaat rijden heeft vanavond ingeschreven en ze zitten nu in de 250 ;) Dus dr is nog voldoende plaats (tot nog toe)
 
ff die oma hier weg schoppen XD

De crashkings zijn weer met wat man weeste rijden :D



Weer veel leuke beelden op de lappy staan met name dank aan onze crashking held the king aka silvershadow :} :}

Cool dat jullie je weer lekker vermaakt hebben mannen, Altijd mooi om te zien :]
 
Thnks kerel.

Enne heb je je motor alweer terug..??
Braaaap't die alweer lekker :P hahahaha

Ik was mooi met m'n straat motor naar het speelterrein gereden om daar wat foto's van de braaapers (en 1 winger) te maken hahahhaa... Dat was al lang geleden dat ik daar geweest was.. [nu nog met de ktm ipv de kawa wahahahaha]

Als het goed is kan ik vandaag mijn nieuwe (lithium) accu gaan halen en dan is de KTM helemaal klaar. Om er niets meer aan te doen...
Motor is nu helemaal zoals ik het wou. Veel zwart [gecoat] en nu 2 mooie setjes wielen.
Iemand nog een tip voor een fijne set noppen banden..? Heb op 1 set namelijk nu nog straat banden zitten die had ik gekocht zodat de motor dan toch nog eens van stal zou komen maar heb nu dus een straat motor erbij hahaha)

Heb al verschillende soorten banden geprobeerd kwa noppen. (Maar uitproberen kan nooit kwaad)
Die mitas wil ik nog wel eens een keer proberen die heb ik nog nooit gehad, En dan zou ik die trellerborg model wel eens willen proberen (ofja dat schijnt voorheen de trellerborg geweest te zijn.)
 
p.s. @ rené

Ben jij toevallig afgelopen zaterdag aan deze kant geweest..?
De jongens hadden de politie gesproken en die waren op zoek naar 2 rijders 1 met een blauwe en 1 op een gele motor (het zou een oudere man geweest moeten zijn XD )

Eerste wat ik dacht,Zou dat rene met de suuz zijn geweest. [mja neem aan dat je dan toch met de husky hier zou rijden..?]

Wat er precies mee was kan ik niet goed 'genoeg' horen daar kunnen willie en E-ONE wel wat over zeggen geloof ik hehehehe
 
Heb AC10 ook een hele tijd gahd verschillende banden van versleten.
Daarna naar kenda trackmaster gegaan. Is geloof ik 10 euro duurder dan ac10 (online dan he)
En vind dan zelf de Trackmaster fijner dan de AC10. Profiel is gelijk. Alleen daar waar de ac10 elke nop de onderkant rond is,is de trackmaster OM de nop onder recht. Wat tot mijn idee ervoor zorgt dat de band veel langer blijft BIJTEN... Ik weet nog wel dat jij toen ook zei dat je dr een trackmaster onder had maar dat was volgens mij toch echt een andere.
Iig. andere dan die ik gebruik.

Jij hebt toen toch ook met die mitas banden gereden nick..? Die kun/kon? je toch bij paulus kopen/bestellen...
Heb nu dus op 1 set voor en achter trackmaster en op de andere zou ik dan nog wel wat anders/Nieuws willen proberen..

http://www.outlawracing.nl/banden-motor/enduro-banden/kenda-trackmaster-k760-110-100-18
kenda T.M. 65.95,-

Michelin AC 10 110/100-18 64 R Rear TT M/C » Oponeo.nl
AC10. 50,-
 
heey nick,

ik ga waarschijnlijk in het najaar met dag licenties deelnemen aan enduro.
nou heb ik een gebruikte transponder gekocht maar ik weet niet of ik die wel mag gebruiken met een dag licentie,ook moet ik nog even uitzoeken hoe ik de naam van de transponder kan veranderen naar mijn eigen naam. ik kan instappen bij enduro team luchtmacht.
en mik moet nog ff navragen of met een dag licentie er ook word gekeurd op een helm,heb een helm nu die niet op de knmv lijst staat.
 
Helm word bij daglicentie gekeurd. Dus dan moet je een andere kopen.
Transponder, waarom zou dat niet mogen. Als hij werkt is het prima.

Naam op transponder wordt automatisch overgeschreven als je de eerste Enduro start
 
kijk super thanks voor de info nick.
Ga je dit jaar ook weer naar dour ?
weet jij toevallig of ze bij dour controleren op banden...heb er nu nog gewoon cross bandjes opliggen.
 
p.s. @ rené

Ben jij toevallig afgelopen zaterdag aan deze kant geweest..?
De jongens hadden de politie gesproken en die waren op zoek naar 2 rijders 1 met een blauwe en 1 op een gele motor (het zou een oudere man geweest moeten zijn XD )

Nope
heb die zaterdag wat ''allroaders'' meegenomen en waren dus met meer dan 2 motoren


 
hoppa gisteren naar de kaak chirurg geweest ...wat een feest...
maja beter dan met een ontstoken bakkes in dour zitten....

hebben we er al een beetje zin in om rondje dour te doen,ben wel benieuwd hoe het daar is.
ik hoop op een paar mooie klimmetjes in zitten.

naar dour gaan we aan het trainen voor de enduro in het najaar....braaaaap
 
Zoooo das lang geleden dat ik hier op dit forum ben geweest....
ben benieuwd wie er nog digitaal rond zwerft hier en wie er nog noppen rijd.
Na een hele periode van geen off road meer te bezitten en wat uitstapjes naar andere motorsport ( trail,circuit rijden) nu dan toch weer in het bezit van een ktm 300 exc. Inmiddels zoon 22,5 uur weer offroad gereden en de liefde is weer terug voor de noppen sport.
Eigenlijk stond vandaag otr steenwijk op de planning maar helaas die is afgelast en zal ik dus nog even geduld moeten hebben.
nogmaals ik ben benieuwd wie er nog wel eens hier op Mf zit en wie er nog trouw op de noppen rond knetterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan