oke het grote motorpolletje

hoeveel opties zijn er nodig

  • standaard 1-8

    Stemmen: 5 17,9%
  • of 8-16

    Stemmen: 2 7,1%
  • 16-32

    Stemmen: 1 3,6%
  • 32-64

    Stemmen: 1 3,6%
  • 64-128

    Stemmen: 1 3,6%
  • 128-240

    Stemmen: 0 0,0%
  • 240-480

    Stemmen: 0 0,0%
  • 480-.............

    Stemmen: 18 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
dit vind ik wel gaaaaaaaf


full
 
je weet het ook echt niet he
je kan er ook niets aan doen
Waar heb je het over? Je begint een topic dat al bestaat. Dan gaat die van jou dus op slot, anders zijn er straks allemaal dezelfde topics. Omdat dit topic toch op slot gaat mogen wij nog even een lolletje hebben.

en als ie toch mag blijven:
gay.jpg
;)
 
je typt nu toch ook onzin

kan je ook je motor intypen en posten met of zonder piccie

of heb je daar ook commentaar op


Je weet zelf geen eens wat je wil. Leg eerst eens duidelijk uit wat hiervan echt de bedoeling is. Nadat je dat gedaan hebt zul je zien dat er dan al topics over geweest zijn en dan kan deze gesloten worden.

*zucht*
 
Jemig zoveel motormerken had ik niet verwacht :o

Voor wat ik rijd check mijn signature ;)
 
Waar heb je het over? Je begint een topic dat al bestaat. Dan gaat die van jou dus op slot, anders zijn er straks allemaal dezelfde topics. Omdat dit topic toch op slot gaat mogen wij nog even een lolletje hebben.

oh god er heeft er 1 de funny forum pics website gevonden :X
als we toch bezig zijn om met een "lolletje" iemand te kakken te zetten B|
Deze voor jou:
stopsubject.jpg
 
oh god er heeft er 1 de funny forum pics website gevonden :X
als we toch bezig zijn om met een "lolletje" iemand te kakken te zetten B|
Deze voor jou:
(Afbeelding)
stfu6.jpg
;)

Maar dit topic is toch onwijs dubbel? Het verbaasd me dat ie nog niet op slot is eigenlijk.

TS gaat zelf ook nogal vreemd offtopic met een plaatje van een ouwe fiets met een lekker wijf erop :?
 
:z :z :z

:? (wordt wakker)

Ah, droomde ik toch juist dat er een vaag topic geopend was met allemaal motormerken :?

Gelukkig was het maar een droom O-)
 
(Afbeelding) ;)

Maar dit topic is toch onwijs dubbel? Het verbaasd me dat ie nog niet op slot is eigenlijk.

TS gaat zelf ook nogal vreemd offtopic met een plaatje van een ouwe fiets met een lekker wijf erop :?

ah daar is ie dan, de verwachte voorspelbare reactie met (hoe kon het ook anders) weer een "funny" forum pic |(

:?
 
ah daar is ie dan, de verwachte voorspelbare reactie met (hoe kon het ook anders) weer een "funny" forum pic |(

:?

Gelukkig heb jij de prachtige plaatjes ook gevonden.

Wordt het toch nog gezellig })
 
Gelukkig heb jij de prachtige plaatjes ook gevonden.

Wordt het toch nog gezellig })

Ik ken ze al jaren inderdaad, gebruik ze alleen nooit. Kon het nu uiteraard niet laten he :+

toch jammer dat jij een slimme reply moet bedenken want pizzaman had het waarschijnlijk weer in de vorm van een plaatje moeten doen ;)
 
Ik ken ze al jaren inderdaad, gebruik ze alleen nooit. Kon het nu uiteraard niet laten he :+

toch jammer dat jij een slimme reply moet bedenken want pizzaman had het waarschijnlijk weer in de vorm van een plaatje moeten doen ;)
ja maar..... maar..... jij bent stom! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan