Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemiddag!

Wellicht dat iemand hier mij kan helpen aan het volgende onderdeeltje:

Het ophangpunt van de kuip wat aan het blok zit. Dit is een rubber met een busje met schroefdraad erin. Het gaat om het ophangpunt aan de rechtse kant.

Als iemand deze 1 heeft liggen hoor ik het graag

Bas
 
Goeiemiddag!

Wellicht dat iemand hier mij kan helpen aan het volgende onderdeeltje:

Het ophangpunt van de kuip wat aan het blok zit. Dit is een rubber met een busje met schroefdraad erin. Het gaat om het ophangpunt aan de rechtse kant.

Als iemand deze 1 heeft liggen hoor ik het graag

Bas

:W

ik zelf helaas niet meer ( is ook een gewild onderdeeltje heb ik de indruk), maar er zijn r hier idd vast die er nog hebben.. ;)
 
ziet er goed uit mate, ik vraag me af of het met ook het donkerblauw erbij niet iets 'te' zou worden.... maar smaken verschillen natuurlijk... ;)

zuchtttt, ik moet nog steeds een vel zwart van die koplampfolie hebben... en zeggen dat ik r vroeger met hopen had... |(

Op eBay staan voor weinig geld helemooie koplamp covers die ook licht doorlaten.
 
Op eBay staan voor weinig geld helemooie koplamp covers die ook licht doorlaten.

i know... helaas word je met die dingen hier binnen de allerkortste keren staande gehouden, kan je m er gelijk afhalen, afgeven, en 275eu dokken... :X B|

die koplampfolie valt nauwelijks op als de lamp aan staat (al zeker met xenon erin, zoals ik wel wil gaan inbouwen, is immers beter en veiliger), dus dan glip je er meestal door...

met die covers trouwens, alleen de heldere en heel licht getinte laten echt het licht door, met de donkere is het huilen met de pet op...

btw, met een blauwe ervoor, kan je het hier al helemaal vergeten, dan riskeer je zelfs inbeslangname van de hele fiets voor n paar weken.. |( |(

zelfs blauwe ampoule in het standlicht inbouwen (zou ik zelf niet doen, niet mn ding, maar dit terzijde), krijg je al geheid last mee..
 
Laatst bewerkt:
ok, geen oldskooler.. -O-

maar het is een soes, én een gsxr, én ik heb net zo'n k1 1000 gehad, dus jullie vergeven me vast wel voor deze enek keer.. :P O-)

full
 
@Oliekoel: ik durf d'r wel een kratje bier (of een tray Schultenbrau) op te zetten dat je uiteindelijk (binnen nu en 2 jaar) een interne opleiding doorknalt.
Maatje van mij hetzelfde: vervolgstudie niet afgemaakt, paar jaar aangeklooid. Toen vond 'ie iets wat hij écht leuk vond en dook hij -op kosten van de baas- de college-banken weer in.
Je hebt nu gewoon de economie niet mee. Maar dat veranderd wel. Die drive om te leren blijft.

damn :}

zo had ik het nooit bekeken! maar je hebt idd gelijk!
zou daar gelijk op ingaan!


@ dany!
none of the above
iets met too much!
en dat doortrekken van de strepen vind ik persoonlijk...niet zo mooi...

nog zo een voorbeeld was te vinden bij de maasmeet,
die andere 92 1100 (weet niet meer van wie /naam)
die had de bovenste doorgetrokken naar benmeden (zie OP foto :+ )

het doet em niet voor mij


@ manxR

mits niet prijzig heb ook ik interesse in een stukkie folie :Y :Y
}) of twee :+ (voor koplampunit)
 
damn :}

zo had ik het nooit bekeken! maar je hebt idd gelijk!
zou daar gelijk op ingaan!


@ dany!
none of the above
iets met too much!
en dat doortrekken van de strepen vind ik persoonlijk...niet zo mooi...

nog zo een voorbeeld was te vinden bij de maasmeet,
die andere 92 1100 (weet niet meer van wie /naam)
die had de bovenste doorgetrokken naar benmeden (zie OP foto :+ )

het doet em niet voor mij


@ manxR

mits niet prijzig heb ook ik interesse in een stukkie folie :Y :Y
}) of twee :+ (voor koplampunit)

prijzig is het niet, weet het zo te vinden (bij lockhart phillips in de USA)... maar je word driedubbel genaaid met de douanekosten ed, heb ik toen ook aan de hand gehad... transport+douanediefstal was bij mekaar 4x zo duur dan de 4 vellen folie.. |( |( |( :r
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag!

Wellicht dat iemand hier mij kan helpen aan het volgende onderdeeltje:

Het ophangpunt van de kuip wat aan het blok zit. Dit is een rubber met een busje met schroefdraad erin. Het gaat om het ophangpunt aan de rechtse kant.

Als iemand deze 1 heeft liggen hoor ik het graag

Bas

13 euries bij motorport :Y

die dingen zijn schaars....die krijg je hier niet...de laatsten zijn laatst nog over de toonbank gegaan!

Op eBay staan voor weinig geld helemooie koplamp covers die ook licht doorlaten.


linkie :?

idd donker zijn ze maar iig snachts gewoon kappie weghalen :Y
natuurlijk mbv dubbelplaksel bevestigen (kleefstof.....klitterband! dat was het!)
heb het ook zo gezien op buzas
 
prijzig is het niet, weet het zo te vinden (bij lockhart phillips in de USA)... maar je word driedubbel genaaid met de douanekosten ed, heb ik toen ook aan de hand gehad... transport+douanediefstal was bij mekaar 4x zo duur dan de 4 vellen folie.. |( |( |( :r


kan je het niet "bestellen in US en laten versturen via hong kong" :?
O-)

of beter....een ebay linkie :?
:+
 
Laatst bewerkt:
13 euries bij motorport :Y

die dingen zijn schaars....die krijg je hier niet...de laatsten zijn laatst nog over de toonbank gegaan!linkie :?

idd donker zijn ze maar iig snachts gewoon kappie weghalen :Y
natuurlijk mbv dubbelplaksel bevestigen (kleefstof.....klitterband! dat was het!)
heb het ook zo gezien op buzas

heb die dingen op n paar van mn fietsen gehad, vooral als ik met n straatfiets op circuit ging.. maar vergis je niet, met bvb n donker getinte, komt er zelfs overdag nauwelijks n beetje licht doorheen, tegenliggers zullen het alvast niet zien.. vandaar dat je hier binnen de kortste keren word staande gehouden, licht moet immers altijd branden, ook overdag.

en idd te bevestigen mbv klitteband, is het beste.
 
kan je het niet "bestellen in US en laten versturen via hong kong" :?
O-)

of beter....een ebay linkie :?
:+

probeer maar ns wat te regelen met lockhart phillips... grotere bende sukkels dan daar vind je nauwelijks...

en via ebay nog niet eens op gezocht, aangezien ik toch geen paypal heb, ik hoop het nog steeds ns hier ergens 'tegen te komen', want zeg nou zelf, het kan heus niet zijn dat ze het alleen via LP verkopen...

mannen die bvb bestelwagens bestickeren moeten het vast ook hebben, voor bvb achterruiten, helaas is de enige die ik persoonlijk ken in die tak er al een tijd geleden mee gekapt, en het komt er steeds maar niet van dat ergens te gaan vragen..
 
exactamundu :Y

bijna tot geen lichtdoorlating....en hier is het niet verplicht lichten te dragen overdag :+

O-) heb je niet toevallig zo eentje liggen dan :?
 
exactamundu :Y

bijna tot geen lichtdoorlating....en hier is het niet verplicht lichten te dragen overdag :+

O-) heb je niet toevallig zo eentje liggen dan :?

vast wel ergens.... maar alvast niet voor een oldskooler, wsl nog voor n k6 1000..

en tjah, niet verplicht licht te dragen, ok... maar ik vind het net iets veiliger als autosukkels gelijk mn koplamp zien aankomen, maak zo al gekke kuren genoeg mee met die koekblikidioten..
 
yep....tegenwoordig maakt licht nit uit... })
die doen ze wel uit voor je _O- :+

B|

minder leuk als het je overkomt...maar comon als ik in de nacht door een vrouw vanachter aangetikt word omdat ze vergat de rem in te houden terwil ze in de makeuptas zit.... |(

kon de motor houden gelukkig....
O-) had em laten vallen zegt t duiveltje en kon je lekke ralles nieuw erop zetten op haar kosten })

tja heb em in alle macht recht gehouden....want dioe rompslomp wil ik eigenlijk toch niet...

k5 1000

:+ valt dat passend te maken :? :+ _O-

O-) in de oven smelten en oprekken _O-
 
die is al eerder langsgeweest

O-) maar doe mij toch maar die k2 of die buza :+ (ook langsgeweest op ijs :+ )
tevens

toen het sneeuwde heb ik ook spijkers mijn band ingeramd :+ _O-
:+

alleen hielp dit niet zo goed....kreeg meer moeilijkheden vooruit te komen...
om een of andere reden behielden ze hun druk niet meer :+ _O-
:+ O-)

:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan