Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #31

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, geen oldskooler.. -O-

maar het is een soes, én een gsxr, én ik heb net zo'n k1 1000 gehad, dus jullie vergeven me vast wel voor deze enek keer.. :P O-)

[afbeelding]

tumblr_ltuuhrh12N1qma8h6.jpg
 
@ rock; voor zowat alles in de motorbranche geldt "universeel" past...soms!... maar heus niet op alles...

is een 'toverwoordje' wat vooral heeeeeeeeeel graag gebruikt wordt door leveranciers en fabrikanten van 2e en 3e rangs'bling' onderdeeltjes... en vooral ook door verkopers van dezelfde orde, die niet of nauwelijks hun vak kennen, en enkel letterlijk kunnen aflezen wat er in een catalogus staat..
die stuurgewichtjes waarvan ik je de link heb doorgestuurd, passen gewoon in je stuur! bestel die dingen dan gewoon ?
 
die cheapo van motoport

"ja dan moet het wel passen"

anywayz....volgens mij heb ik zo'n adaptertje nodig

klik

dus, laat me raden.. je wil n set adapters bijkopen (waarvan er eentje (misschien!) gaat passen, om je stuurgewichten van pakweg ook al 15 euro te laten passen? totaal + 25 euro...

andere bestellen en de jouwe in de verkoop lijkt me net iets makkelijker en goedkoper..
 
Laatst bewerkt:
misschien, dan toch maar gaan voor een 4/1 systeem :$ :$ :$ :$ :$ :$

jah... idd, alleen komen die zo verdomd zelden compleet voorbij... en al vaak met verlaste/weet ik wat ori voorbochten erbij... enkel een complete devil 4-1 duikt nu en dan op, maar het pk-verhaal daarvan is om te huilen, met devil voorbochten..

laatst is er een Titanium 4-1 yoshimura duplex systeem voor de 1100 gegaan in usa (als ik het goed heb) voor...slik... net geen 2k euro.... maar dat is dan ook wel de absolute top qua 4-1..
 
@ rock; voor zowat alles in de motorbranche geldt "universeel" past...soms!... maar heus niet op alles...

is een 'toverwoordje' wat vooral heeeeeeeeeel graag gebruikt wordt door leveranciers en fabrikanten van 2e en 3e rangs'bling' onderdeeltjes... en vooral ook door verkopers van dezelfde orde, die niet of nauwelijks hun vak kennen, en enkel letterlijk kunnen aflezen wat er in een catalogus staat..
die stuurgewichtjes waarvan ik je de link heb doorgestuurd, passen gewoon in je stuur! bestel die dingen dan gewoon ?

okayyyy

wel gay dat ik eerst naar een dealer moet gaan
daar dat bestelformulier geven
paar dagen wachten
dan ophalen

bedankt iig geile beer van me

seekcodes_girl-peeing-in-her-pants-humor.jpg
 
Weet iemand misschien dan ook of ik een uitlaat van een gsx-f op een gsx-r 600/750 W kan zetten? :)
ik ben al een tijdje op zoek maar ik heb nog niet echt iets gevonden -O-

nope, maar voor een W vind je ze vaak op ebay.de (duitsland) ;)
 
okayyyy

wel gay dat ik eerst naar een dealer moet gaan
daar dat bestelformulier geven
paar dagen wachten
dan ophalen

bedankt iig geile beer van me

[afbeelding]

i know, beetje rare manier, maar hou lang zit je nou al te klooien om die stuurgewichten? :+ ;)

en een goede dealer, vooral diegene die wat met SF toestanden bezig zijn, hebben die dingen gewoon meestal zo op voorraad hoor... en laat je niets aanpraten met 'ah joh, past zowiezo op alles'.. dat is zelden het geval.. passen ja.... maar hoe en/of netjes, is weer n heel ander paar mouwen.. ;)

ik schat dat je ze bij (ik noem maar iets) optitune ed ook gewoon zo kan bestellen voor aan huis levering, maar verzendkosten zijn wsl al de helft van de prijs van de stuurgewichtjes dan..
 
dan hou ik ebay wel in de gaten, bedankt :)

zoek je een complete 4-1, of enkel de einddemper? ik vermoed compleet? ik heb 10 sec op .de gekeken, zie er al n dozijn of wat... :') zoals ik al zei, voor n w (helaas) veeeel mekkelijker en goedkoper te vinden als voor de oliekoelerts.. :') '(
 
zuchttt... deze zijn gewoon nog nieuw!!... voor een olie vind je ze zo dus nooit, en al helemaal niet aan deze prijs...

wat niet wegneemt dat de demper wel pas te maken is op n oliekoeler natuurlijk, alleen die verdomde linkpijp steeds weer...

even ter referentie... een carbon (wat dat was toen het nieuwste van het nieuwste ) yoshimura japan demper kostte in 1991.... omgerekend 650 euro! (voor ALLLEEN de demper)

YOSHIMURA Auspuff für Suzuki GSX-R 750 W 93-95 Endschalldämpfer Schalldämpfer | eBay
 
in 1991 was ik 5 jaar oud en was ik geïnteresseerd in het eten van cement

true story :Y

wat voor pijpje heb je nu trouwens?
 
in 1991 was ik 5 jaar oud en was ik geïnteresseerd in het eten van cement

true story :Y

wat voor pijpje heb je nu trouwens?

lol, gek... :')

ik? aangezien ik 4-2 wil, en de yoshi's helaas niet passen bij 'look 1', de cafe racer, heb ik custom made cf dingetjes... O-), alleen nog steeds geen linkpipes... |(

maar ben wel altijd op zoek naar n 4-1 yoshimura duplex voor 'look2'... de yoshi racer... O-)
 
zuchttt... deze zijn gewoon nog nieuw!!... voor een olie vind je ze zo dus nooit, en al helemaal niet aan deze prijs...

wat niet wegneemt dat de demper wel pas te maken is op n oliekoeler natuurlijk, alleen die verdomde linkpijp steeds weer...

even ter referentie... een carbon (wat dat was toen het nieuwste van het nieuwste ) yoshimura japan demper kostte in 1991.... omgerekend 650 euro! (voor ALLLEEN de demper)

YOSHIMURA Auspuff für Suzuki GSX-R 750 W 93-95 Endschalldämpfer Schalldämpfer | eBay

In verhouding zijn ze wel goedkoop maar het hoeft niet splinternieuw te zijn.
Ik zit nog op school en verdien dus niet zoveel, dus ik zocht eigenlijk naar een 2e hands uitlaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan