Oldskool Gixxer topic '85 tot 99' No.18

Status
Niet open voor verdere reacties.
allemaal bedankt voor de verwelkomingen *D ik twijfel een beetje met de keuze voor de kont, wat vinden jullie, een r1 rn12 kont (2004-2006) of een gsxr1000 k3/4 kont :?

ik heb het hele plaatje al in mijn hoofd, kan niet wachten om te beginnen!
 
Goede morgen en welkom,

Tja, ik zelf vind een r1 kont toch wel een beetje cliché het word eigenlijk wel al heeeel erg vaak gebruikt. Heb je al gekeken naar een duc kont of misschien een MV agusta?
 
R1/R6 konten.....................al zo vaak
K4 kont..............

ach , is ook al zo vaak :Y :Y


duc 748/916....... :N

appie kont :Y :Y

full
 
Laatst bewerkt:
@henk en flip, ja ik weet idd dat het niet meer exclusief is, maar vind het zo een mooie kont....k7/k8 kont vind ik ook mooi, maar niet echt bij de motor passen......nog maar een nachtje over slapen, moet het toch nog eerst lopend krijgen :) maarre tips en fototjes zijn welkom hoor! :Y
 
dat is mij te duits.......maar ieder zijn ding! ;) met die vrouwen erbij krijg je toch hele andere gedachten :X


wat is er mis met die vrouwen ???

kijk even op XB , Spike en Marco1127 , beide zijn een DIKKE fighter aan het bouwen van een W :} :}

jij zat/zit toch ook op XB ???
 
wat is er mis met die vrouwen ???

kijk even op XB , Spike en Marco1127 , beide zijn een DIKKE fighter aan het bouwen van een W :} :}

jij zat/zit toch ook op XB ???
ja had een account aangemaakt maar was nog niet aan een project begonnen, die honda was mijn eerste projekt, uitdaging is om het lowbudget te doen, dus spuiten etc doe ik ook zelf, lassen kan ik nog niet goed dus daar krijg ik hulp bij( wil zeker zijn dat het stevig is), het resterende doe ik ook zelf
 
allemaal bedankt voor de verwelkomingen *D ik twijfel een beetje met de keuze voor de kont, wat vinden jullie, een r1 rn12 kont (2004-2006) of een gsxr1000 k3/4 kont :?

ik heb het hele plaatje al in mijn hoofd, kan niet wachten om te beginnen!

Check in de OP de bike van mieluh O-)

tevens welkom :Y

R1/R6 konten.....................al zo vaak
K4 komt..............

ach , is ook al zo vaak :Y :Y


duc 748/916....... :N

appie kont :Y :Y

[afbeelding]


van albert hein :?
:+

@ FH:
:}

thank you m8 for making this a wonderful sunday morning :Y

mooie fighter verlengd :Y
alleen dat kontje vin ik :r maahja dat zeg ik altijd O-)
voor de rest... :9~ brug + brace + uitlaat.... en dan de bike :Y :+
 
tank uitdeuken:?

check OP
als het goed is heb ik een linkje erbij :Y gezet....
ben nog bezig met inlezen -O-

Welkom hiero VR6piloot :W

ik zal het ff voor je vragen : ;) ;)

Mannen , hij zoekt nog een [sbk] kroonplaat om een sbk stuur te kunnen plaatsen :Y :Y

wie o wie

stond een op MP :Y
zal zo ook wel effe kieke :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan