Oldskool GSX-R meeting nieuw

Data voor de OLDSKOOL GIXXER meeting... 4 opties

  • 22 juni 2008 (1 week voor TT)

    Stemmen: 2 11,1%
  • 29 juni (1 dag na TT)

    Stemmen: 12 66,7%
  • 6 juli 2008

    Stemmen: 2 11,1%
  • 13 juli 2008

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
@ Joegst ,

lees dat je uit Amesfoort komt , de meeting zal dicht in de buurt zijn [ zoniet dan moeten Alex en Marc het maar zeggen ]

bedoeling was/is centraal in ons kikkerlandje

Als je nog meer old-skool rijder mee kunt nemen , zou mooi zijn


gr. Henk
 
dat zou mooi zijn als en in het midden van het land zou zijn, dan ben ik zeker van de partij maar ben bang dat ik niet nog meer gixxer hier in de buurt weet.
 
@ Joegst... Het zal inderdaad bij jou in de buurt zijn. Zat zelf te denken aan Barneveld... Das vanaf A'foort prima te doen.

Dus kan ik je bij de lijst zetten? en welke datum?

Zou mooi zijn als je kon. Van harte welkom

Gr. Alex
 
@ Joegst... Het zal inderdaad bij jou in de buurt zijn. Zat zelf te denken aan Barneveld... Das vanaf A'foort prima te doen.

Dus kan ik je bij de lijst zetten? en welke datum?

Zou mooi zijn als je kon. Van harte welkom

Gr. Alex


datum maakt voor mij niet zoveel uit, barneveld is wel mooi centraal ja bij de suzuki dealer de valkenier ofzo of bij de mac langs de A1/A30.
hier nog een pic
full
 
crappers, ik ga de 29ste niet halen ivm andere afspraken.

Maar is er animo om een keer met de oldskoolers naar Zandvoort te gaan en wat rondjes te rijden :D ?? Het was makkelijker geweest om het live tijdens een meeting te bespreken (maar zoals gezegd, ben ik er niet). TZT een topic opzetten als er animo mag blijken.
 
Zandvoort lijkt me heel leuk maar laat mijn Gixxer daar liever niet uit....

Zou zonde zijn van zo'n klassieker om hem plat te gooien....
 
Zandvoort lijkt me heel leuk maar laat mijn Gixxer daar liever niet uit....

Zou zonde zijn van zo'n klassieker om hem plat te gooien....


Als je hem maar op de juiste manier plat legt kan je nog wel een beetje plezier hebben, maar goed dan heb je natuurlijk nog andere bestuurders
 
Maar ik wel Geregeld dus en op verzoek verplaatst naar WIWTD.

Helemaal top, dank je wel!

Maar is er animo om een keer met de oldskoolers naar Zandvoort te gaan en wat rondjes te rijden :D ?? Het was makkelijker geweest om het live tijdens een meeting te bespreken (maar zoals gezegd, ben ik er niet). TZT een topic opzetten als er animo mag blijken.

Ik heb er op zich wel oren naar. Kan mezelf denk ik wel genoeg in de hand houden om de glimmende kant boven te houden...

Jammer dat je de 29ste niet kan...

Gr. Alex
 
crappers, ik ga de 29ste niet halen ivm andere afspraken.

Maar is er animo om een keer met de oldskoolers naar Zandvoort te gaan en wat rondjes te rijden :D ?? Het was makkelijker geweest om het live tijdens een meeting te bespreken (maar zoals gezegd, ben ik er niet). TZT een topic opzetten als er animo mag blijken.

Animo, oh ja hoor. Zolang ik maar helemaal alleen achter in de solo-groep "bange circuitmaagden" kan rondrijden. :+

Maar serieus: yep, wil weleens rondrijden op een circuit hou me op de hoogte als er meer bekend wordt.
 
Animo, oh ja hoor. Zolang ik maar helemaal alleen achter in de solo-groep "bange circuitmaagden" kan rondrijden. :+

Maar serieus: yep, wil weleens rondrijden op een circuit hou me op de hoogte als er meer bekend wordt.
ik zal te zijner tijd wel in het Oldskool Gixxer-topic wat posten (hier is het eigenlijk licht offtopic).ls iemand anders het initiatief wil nemen vind ik dat ook best.
Maar leuk adat er enigszins animo is *D
 
even bovenaan plaatsen ,

er moeten toch wel meer old-skool rijders zijn ????


HALLO INSCHRIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



gr. Henk
 
Tja........... een old skool Gixxer bijeenkomst. daar heb ik wel oren naar.
Lijkt me top om eens een keer met alleen maar "oude" gixxers bij elkaar te komen.
29 juni is dan wellicht een klein probleem want het hele weekend op pad (zaterdag de TT en zondag deze meeting) zal het thuisfront niet echt kunnen waarderen.
Maar we houden de opties open. Zet mij er op de lijst maar bij en mocht het dan onverhoopt toch niet lukken dan laat ik dat nog wel even weten.

Groet Mav.

URL=http://imageshack.us]
soes28vqhx8.jpg
~[/URL]
~~
 
Nee helaas geen 2. Het is dezelfde fiets. Eerste is voor en 2de is na een klein ongelukje zo'n 2 jaar geleden. Fiets is dus nu zwart en het oogje is helaas verloren gegaan.

Groet Mav.
 
Mooie machine Maverick... Die zwarte ziet echt strak uit. Jammer dat die andere is 'gesneuveld'.
Leuk dat je er wellicht bij kan zijn. Ik zet je op de lijst met een vraagteken erachter. Ik lees tegen die tijd wel of het je lukt er bij te zijn.

Gr. Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan