Ik hoef niet te dromen, staan er 4 in de schuurJaja droom maar lekker verder,jaren 70 en begin 80 waren drama fietsen,en toen waren ze nog nieuw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoef niet te dromen, staan er 4 in de schuurJaja droom maar lekker verder,jaren 70 en begin 80 waren drama fietsen,en toen waren ze nog nieuw.
Daar heb je het alIk hoef niet te dromen, staan er 4 in de schuur
Kopen? Voor 4500 ben je de gelukkige (en ik een rijk mens )Daar heb je het al
Ikke niet,ik heb op die dingen gereden toen ze nog nieuw waren,ik plas nog in m,n broek als ik terug denk aan het slingerenKopen? Voor 4500 ben je de gelukkige (en ik een rijk mens )
WatjeIkke niet,ik heb op die dingen gereden toen ze nog nieuw waren,ik plas nog in m,n broek als ik terug denk aan het slingeren
door de bochten en de remmen van bakeliet.
Mooie motor met vlaggetjesNog een dag te gaan, maar we zijn op de goede weg!Bekijk bijlage 1449803
(Plaatje van vlak voor de beurs opende. Daarna had ik iets anders te doen )
Ga je weer trouwen???was weer leuke beurs , nieuw project gekocht 92 jaar jong
fotos binnenkort .
Denk dat je wel een beetje gelijk hebt , sommige merken zijn niet voor niets failliet gegaanNou nee hoor ,we weten nog hoe slecht die waren,het zijn meer figuren die er vroeger 1 wilde of pa had er 1
en die niet (meer)weten hoe slecht ze zijn.
Ik ga mijn 85-er FZ nog 10 jaar bewaren/ en natuurlijk flink rijden.Leuk.
Prijzen van jaren 70 Japanners zijn doorgeslagen
4500 voor een cb550, binnen half uur verkocht...
4500 voor een gs750, 4900 voor een gs1000
verders
Leuk.
Prijzen van jaren 70 Japanners zijn doorgeslagen
4500 voor een cb550, binnen half uur verkocht...
4500 voor een gs750, 4900 voor een gs1000
verders
Beter in 2 takten kunnen investeren,die zijn het meest in waarde gestegen,had ik ze maar gehouden in de 70 en 80,Ik ga mijn 85-er FZ nog 10 jaar bewaren/ en natuurlijk flink rijden.
Deze Jap was een icoon in zijn tijd.
Mss spoedig bijzonder, zeer goed op slot gaan zetten?
(nu wel nodig, maar nog niet speciaal)
Dus wie-weet wat de toekomst zal brengen.............??
Ik zou me voor kunnen stellen dat twee takt motoren als eerste een verbod zouden kunnen krijgen om aan het verkeer te mogen deelnemenBeter in 2 takten kunnen investeren,die zijn het meest in waarde gestegen,had ik ze maar gehouden in de 70 en 80,
later weer de nodige gekocht,die weer verkocht met wat winst,maar in de jaren daarna tot nu zijn ze nog veel meer
in waarde gestegen en het einde in nog niet in zicht.
Zijn er veel te weinig van om enige invloed op het milieu te hebben,moderne 2 takten zijn net zo schoon als 4 takten.Ik zou me voor kunnen stellen dat twee takt motoren als eerste een verbod zouden kunnen krijgen om aan het verkeer te mogen deelnemen
Denk dat je wel een beetje gelijk hebt , sommige merken zijn niet voor niets failliet gegaan
Maar ik zie nog steeds die laverda voor me die vooruit ging als ie op de middenbok stationair stond te draaien
Dat maakte indruk op een 10 jarige
Wel of geen invloed is tegenwoordig geen enkel argument meer om toch voor de idiootste en meest vergaande maatregelen te kiezen....Zijn er veel te weinig van om enige invloed op het milieu te hebben,moderne 2 takten zijn net zo schoon als 4 takten.
is het al binnenkort ?was weer leuke beurs , nieuw project gekocht 92 jaar jong
fotos binnenkort .