Oldtimerbeurs Houten 14-15 december

Kopen? Voor 4500 ben je de gelukkige (en ik een rijk mens *O* )
Ikke niet,ik heb op die dingen gereden toen ze nog nieuw waren,ik plas nog in m,n broek als ik terug denk aan het slingeren
door de bochten en de remmen van bakeliet. 😨;)
 
Ikke niet,ik heb op die dingen gereden toen ze nog nieuw waren,ik plas nog in m,n broek als ik terug denk aan het slingeren
door de bochten en de remmen van bakeliet. 😨;)
Watje :+
Ik ben van een fzr1000 teruggegaan naar die ouwe rommel, vond de fzr te goed rijden en sturen. Ik wilde meer “leven” in de brommer ...
Plus het feit dat ik niet zo nodig harder dan 200 hoef...
_O-
 
Ik vind de oudere motoren juist erg goed sturen..maar je moet wel bij de les blijven.
Heb zelf 2 ZRX'en en die rijden goed en veel meer vermogen, maar ik heb meer plezier van m'n oude z650, uit '78.
Maar goed ik kom ook uit die tijd dus ben het gewend, het werken met je motor.
20190602_094004_resized.jpg
Veel leuker dan die moderne motoren. :] :t
 
Nou nee hoor ,we weten nog hoe slecht die waren,het zijn meer figuren die er vroeger 1 wilde of pa had er 1
en die niet (meer)weten hoe slecht ze zijn.
Denk dat je wel een beetje gelijk hebt , sommige merken zijn niet voor niets failliet gegaan
Maar ik zie nog steeds die laverda voor me die vooruit ging als ie op de middenbok stationair stond te draaien
Dat maakte indruk op een 10 jarige
 
Leuk.
Prijzen van jaren 70 Japanners zijn doorgeslagen :o
4500 voor een cb550, binnen half uur verkocht...
4500 voor een gs750, 4900 voor een gs1000
verders:t
Ik ga mijn 85-er FZ nog 10 jaar bewaren/ en natuurlijk flink rijden.
Deze Jap was een icoon in zijn tijd. :t
Mss spoedig bijzonder, zeer goed op slot gaan zetten?
(nu wel nodig, maar nog niet speciaal)

Dus wie-weet wat de toekomst zal brengen.............??
 
Genoten vandaag samen met mijn zoon van 15, kijken, kopen, eten, kletsen. Buiten regenachtig, binnen warm en soms heel druk wat wil een mens nog meer.
Leuk gereedschap kunnen scoren.
 
Ik ga mijn 85-er FZ nog 10 jaar bewaren/ en natuurlijk flink rijden.
Deze Jap was een icoon in zijn tijd. :t
Mss spoedig bijzonder, zeer goed op slot gaan zetten?
(nu wel nodig, maar nog niet speciaal)

Dus wie-weet wat de toekomst zal brengen.............??
Beter in 2 takten kunnen investeren,die zijn het meest in waarde gestegen,had ik ze maar gehouden in de 70 en 80,
later weer de nodige gekocht,die weer verkocht met wat winst,maar in de jaren daarna tot nu zijn ze nog veel meer
in waarde gestegen en het einde in nog niet in zicht.
 
Beter in 2 takten kunnen investeren,die zijn het meest in waarde gestegen,had ik ze maar gehouden in de 70 en 80,
later weer de nodige gekocht,die weer verkocht met wat winst,maar in de jaren daarna tot nu zijn ze nog veel meer
in waarde gestegen en het einde in nog niet in zicht.
Ik zou me voor kunnen stellen dat twee takt motoren als eerste een verbod zouden kunnen krijgen om aan het verkeer te mogen deelnemen
 
Ik zou me voor kunnen stellen dat twee takt motoren als eerste een verbod zouden kunnen krijgen om aan het verkeer te mogen deelnemen
Zijn er veel te weinig van om enige invloed op het milieu te hebben,moderne 2 takten zijn net zo schoon als 4 takten.
 
Denk dat je wel een beetje gelijk hebt , sommige merken zijn niet voor niets failliet gegaan
Maar ik zie nog steeds die laverda voor me die vooruit ging als ie op de middenbok stationair stond te draaien
Dat maakte indruk op een 10 jarige

Laverda 3 cilinder met 180o blok? Ja, die konden stationair wel eens een dansje doen.
 
Ja, ik was dit keer ook vroeg..... 20minuten staan blauwbekken om binnen te komen , smiddags werd het weer wat rustiger en koffie met een gevulde koek gratis tussen 14:30 en 16 uur. (tip van de dag ;))

Oh, nee geen nieuwe brommer gekocht. Wel doosje rvs inbus schroeven tbv kuip/plastic (im angebot :+ ), nostagisch wphb-je voor de Horex, 2 mini trechters om je accu bij te vullen .... 50 cent... broodje kroket en dus een bak koffie met gevulde koek :t
 
Laatst bewerkt:
Wij waren er rond 12.00 u het zoeken naar een parkeerplaats was een uitdaging. Het geluk was dat enkele vroege beursgangers vertrokken en wij op hun plek konden parkeren. Anders hadden we behoorlijk ver op het industrie terrein gestaan. Het was zaterdag duidelijk veel drukker als de voorgaande jaren dat zag je bij aankomst al.
Leuk dat er steeds meer animo voor is, ik probeer mijn zonen de liefde voor het oudere spul bij te brengen. Met je handen bezig zijn en niet altijd achter de computer zitten gamen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan