waarom?
Omdat ie anders nooit ingereden raakt. Het zaakje moet op elkaar inslijten en volsyntheet smeert over het algemeen zo goed dat dat niet meer gebeurd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waarom?
nu heeft manu me volgens mij ooit een keer verteld dat de zuigerhoogte van een 650 Dominator anders is dan een xr...damn...powersealtopic was hte geloof ik
even doorlezen
ik had een HRC cilinder(standaard 100mm en 628cc)liggen ,die is geboord naar 102.4mm met HC zuiger.Iemand van SM.be heeft die nu.
Met een 102.4 moet je wel de cilinder vlakken,zodat je 0.8mm hebt van top zuiger tot top cilinder.De zuiger is voor een Domi of XR650L en die hebben een iets langere slag.
Ook moet je een cilinderbus steken met een standaard boring van 100mm,dan kan je zonder probleem naar een 640/660 cc gaan ,een Domi/SLR cilinder zoeken kan ook.
"Koppel" zei U?
http/www.thumper-racing.net/XR600Super660.html ...maar ik was eerst
Spartamet mengolie is btw nóg duurder...3 euro voor een flesje van een paar mililiter...en dat ding is zoooooo handig en zuinig
Wat dachten jullie van een nokkenas kettingspanner die dit wel even opvangt?stel dat ik er een alu voetpakking voor maak...krijg ik dan geen shit met de kleppentiming?...omdat de boel hoger ligt?....kga even mn verstand erop loslaten zo...
en hoop dat de distributieketting dat verschil aankan...moet dan 4mm langer zijn ongeveer...
ben helemaal in de war ...
Tja, in jouw geval van een bij elkaar 'geraapt' blok misschien wel, maar dan vindt ik het nog knap dat jij dat nu al weet/voorspeld.(check je ook lekker met koude motor he ...dus koud alles ok....motor warm..kleppen langer (klepspeling he ) klats ...)