Olie+poreuze tegels+ gootsteenontstopper?

Het terras is nog nat dus ik kan nog geen verslag doen..
Wel kwam ik op het vlgde idee- handreiniger/garagezeep een papje van maken?
 
Mijn collega vindt dat white pirit helpt.

Ik ben niet verantwoordelijk...
 
Citroensap bleekte bij mij de tegels weer schoon van (ingetrokken, oude) olievlekken.
 
Inderdaad kattengrid. Maar wel het soort dat klontert als het nat wordt in de bak. Merk weet ik niet meer. Goede ervaring mee.
 
Nieuwe vlekken, nieuwe kansen. Ik heb deze ochtend vloeibaar wasmiddel(una/aldi0met een awasborstel er in gewreven.. net nogmaals nat gemaakt en weer ingeborsteld en wacht nu een goede plensbui af..
Zal hierna weer garagezeep (action) eens proberen..
 
Nieuwe vlekken, nieuwe kansen. Ik heb deze ochtend vloeibaar wasmiddel(una/aldi0met een awasborstel er in gewreven.. net nogmaals nat gemaakt en weer ingeborsteld en wacht nu een goede plensbui af..
Zal hierna weer garagezeep (action) eens proberen..

Effect is niet echt aanwezig. -O-
 
Je moet ook iets met korrels hebben zoals Biotex of een ander wasmiddel, in vloeibaar wasmiddel kan niks intrekken het moeten sowieso korrels zijn.
 
Laatst bewerkt:
Effect is niet echt aanwezig. -O-
Wat gek. _O-

En gootsteenontstopper is ook lekker spul om in je grond te laten verdwijnen. -O-
Het rioleringsbedrijf is er ook gek op. :N De WD40 van de schoonmaakmiddelen.. lost alles op. :/

Ik zou het in iets biologisch zoeken. ;)
 
St. marq, Biotex, nee dut nieh echt wat..
Tussen de buitjes door spuit ik er wel eens wat dasty op...
 
Tegen onkruid zou koelvloeistof ook werken... ga het eens proberen..
 
Dit spul van HG heb ik wel eens gebruikt: HG olievlekkenreiniger | effectief en veilig olievlekken verwijderen
Eerst laten inweken (zonder verdunnen) en daarna de hogedruk erop.

Vlekken verdwenen niet helemaal volledig, maar het resultaat was best redelijk.


ken het product niet, maar HG heeft wel honderden oplossingen voor problemen waar je nog nooit aan gedacht hebt. heb je een probleem.....anders verzinnen we er wel een voor je.....wij hebben de oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan