reinhoud
MF veteraan
Heren,
Ik heb mijn motor net weer in elkaar zitten, er is een hoon door de cilinders geweest, en er zijn nieuwe zuigerveren in gekomen.
Door gekloot van JE heb ik nu een rare maat cilinderboring.
De motor rookt heel erg, en nu denk ik wel dat ik weet waar het door komt, maar ik moet toch weten over de werking van't een en 't ander..
De boring van mijn cilinders zijn 78.33mm, ik heb zuigerveren gekregen voor een boring van 78.50mm
de expander van de olieschrapers paste niet in de cilinders, dus daar heb ik een stukje van af geknipt, deze expander zag er anders uit dan wat ik normaal gesproken zie, als of het 90 graden gedraait is.
De expander valt nu dus zo door de cilinder heen.
De expander, hoort die de olieveren tegen de cilinder aan te drukken? Zo ja, dan heb ik dat waarschijnlijk verkloot.
Ik dacht dat de expander was om de olieschrapers onderling op hun plaats te houden..
Dank u
Ik heb mijn motor net weer in elkaar zitten, er is een hoon door de cilinders geweest, en er zijn nieuwe zuigerveren in gekomen.
Door gekloot van JE heb ik nu een rare maat cilinderboring.
De motor rookt heel erg, en nu denk ik wel dat ik weet waar het door komt, maar ik moet toch weten over de werking van't een en 't ander..
De boring van mijn cilinders zijn 78.33mm, ik heb zuigerveren gekregen voor een boring van 78.50mm
de expander van de olieschrapers paste niet in de cilinders, dus daar heb ik een stukje van af geknipt, deze expander zag er anders uit dan wat ik normaal gesproken zie, als of het 90 graden gedraait is.
De expander valt nu dus zo door de cilinder heen.
De expander, hoort die de olieveren tegen de cilinder aan te drukken? Zo ja, dan heb ik dat waarschijnlijk verkloot.
Ik dacht dat de expander was om de olieschrapers onderling op hun plaats te houden..
Dank u