Denk inderdaad dat dat wel moet lukken. Ga eens op onderzoek uit met zo'n lampje.Met dat olieverbruik.., succes,reviseren.
Je kunt je oliepeilsensor toch weer terug aansluiten?, gewoon een ander waarschuwings lampje ergens plaatsen.
Zelf reviseren kan maar de vraag is wat er aan vervanging toe is,zijn het alleen de zuigerveren en klephoedjes dan
kom je er redelijk goedkoop mee klaar,maar moet je zuigers gaan vervangen en wie weet wat je allemaal nog meer
tegen gaat komen dan word het liefde werk want de revisie zal dan meer gaan kosten dan wat de motor economisch
gezien waard is en word het eerder de vraag of jij het dat waard vind.
Heb jij tijdens het rijden geen enorme blauwe wolken achter je hangen met zo'n olieverbruik?
Het probleem met goedkope olie is dat je blok er niet beter van word en er inwendig van vervuild,al die verbrande olie moetOorzaak is inmidels wel een gemiddelde van bekend hoor. Dat idee van die olie is misschien een goed plan. Desalniettemin moet ik in mijn geval eerst nog een liter of 10, 15 verstoken. ik ga dat van goedkoopst naar duurste doen en eindigen met Castrol
Als je achter hem blijft rijden hoef je in je 2-takt geen meng-olie bij te voegen!Heb jij tijdens het rijden geen enorme blauwe wolken achter je hangen met zo'n olieverbruik?
Er is een regel voor, ik meen dat roken bij het starten de schuld bij de (20) klepseals ligt... correct me where I'm wrongVoornamelijk met starten even. Daarna niet opgevallen. En ook geen klachten over gehad van mensen die achter me reden.
Dat zal een zooitje wordenProbeer ook eens te flushen, kan ook al een berg schelen.
En dan goeie olie erop.
Dan gaat ie nog erger rokenDat zal een zooitje worden
Probeer ook eens te flushen, kan ook al een berg schelen.
En dan goeie olie erop.
Ik heb mijn blok vorig jaar geflushed met *duikt alvast weg voor alle naderende toetsenbordgestapo* goedkope action olie en diesel. Je hebt er ook wel “echte” toevoegingen voor, maar ik heb zelf altijd het gevoel dat het een beetje geldklopperij is.Flushen kan inderdaad eens proberen, goede olie heb ik denk ik al, heb castrol.
Waar flushen jullie mee? Ik werk zelf bij een automaterialen groothandel. Dus voor de auto weet ik wel hoe of wat. Maar of t bij motoren is is voor mij nieuw.
Mijne vermoed ik, gezien de overeenkomstige 1000? 1991, een 3GM.Allemaal tips die ik ter harte ga nemen... Welk jaar is het wrak van jou?
Complete 1000 die nog knappe kuipen én een knap blok heeft is nagenoeg niet te vinden. Maar gebruikte onderdelen in redelijke staat zijn er genoegDat wel, maar probeer maar eens een nette 1000 te vinden... die ook nog eens te koop is
Een beetje olie verbruik hoort toch een beetje bij de yzf, zolang hij motorisch goed loopt zou ik me er niet al te druk om maken.
En volgens mij staan er op het grote web nog tips genoeg om het binnen de perken te houden.
Wel in het Engels zoeken.
Jammer dat yzf750.nl niet meer in de lucht is, stond ook veel informatie op.