Precies! Het maakt een weekendje Eiffel wel heel wat spannender. In plaats van “haal ik deze bocht wel?” Is de meest beangstigende vraag “red ik het op deze pan olie?” Of “kan ik hier ergens op zondag olie kopen?”Als je een nieuwe wil moet je een nieuwe kopen..
Ach het kan nog erger een maat van mij had een GPZ1100 die rond de 250km een litertje lustte,beetje =/= 2 op 1000?
Het vreemde is dat ze bij de FZR de cilinderwanden ceramisch gecoat hebben.
Dat heb ik nog nooit gezien bij de tientallen FZR1000's waarvan ik het blok open heb gehad...
Gaat ook over de FZR600 ,die had dat als enigste in de FZR familie.Dat heb ik nog nooit gezien bij de tientallen FZR1000's waarvan ik het blok open heb gehad...
De FZR motoren bestonden al toen ze bij Honda er nog nat over droomde een Fireblade te maken.Was de YZF750 toentertijd niet te snel in elkaar geflanste motor door Yamaha als tegenhanger van de CBR 900 Fireblade ?
Was me ooit verteld hierover , de blokken waren ook redelijk op bij 50 a 60 K (olieverbruikers)
Vind ze ook aardig op elkaar lijken qua model.
De FZR motoren bestonden al toen ze bij Honda er nog nat over droomde een Fireblade te maken.
Ja maar die had weer andere problemen zoals de spanningsregelaars die om je oren vlogen.Blij dat die droom uitgekomen is. De oerblade is de beste sportfiets ooit gebouwd. Zonder olieverbruik
je vergeet de KR1S , ook al verbruikt die 1 op 600Blij dat die droom uitgekomen is. De oerblade is de beste sportfiets ooit gebouwd. Zonder olieverbruik
Ja maar dat ruikt lekkerderje vergeet de KR1S , ook al verbruikt die 1 op 600
Ja maar dat ruikt lekkerder
Ik heb me de pest gezocht naar die ricinusolie
Beetje maar, de 118k bijna gepasseerdBlij dat die droom uitgekomen is. De oerblade is de beste sportfiets ooit gebouwd. Zonder olieverbruik
2x vervangen, zit nu een chinese in van 10 euro. Doet het primaJa maar die had weer andere problemen zoals de spanningsregelaars die om je oren vlogen.
Een klant had er 1 met 180000km en ook nog nauwelijks olieverbruik wel begon de bak het op te geven de laatste keerBeetje maar, de 118k bijna gepasseerd
Die heb ik... kijk maar in dat topicEurol Racing 1 Ricinus 1L
RACING 1 RICINUS Eurol® Racing 1 is een plantaardige (ricinus) olie, speciaal ontwikkeld voor smering van grasbaan- en speedway motoren, modelbouwvliegtuigen, karts, en vier- en tweetakt-racemotoren. Eurol® Racing 1 is een niet drogende olie die, dankzij de stabiele sterke smeerfilm...www.oliehandel.nl