gewoon terug naar waar je de motor binnengestoken hebt.bedankt voor de snelle reacties =).
Die klepdeksel pakking, hoe komt die ineens niet goed te zitten? Enig idee of kan slijtage de reden zijn ? en is dat de enigste mogelijkheid of zijn er meerdere oorzaken mogelijk?
Mvg
gewoon terug naar waar je de motor binnengestoken hebt.
Dit klinkt misschien een domme vraag maar kan ik dit gebrek als fout naar de garagist toe schuiven?
mvg
als het kleppendeksel los gemaakt word, mag je van een zaak die zichzelf een beetje serieus neemt, best wel verwachten dat dan de pakking ook vervangen word.
Wat een onzin. Kleppendekselpakking vervang je alleen als hij uitgedroogt of gescheurd is.
en toch is het normaal dat een pakking maar 1x gebruikt word.
ook een klepdekselpakking.
gewoon terug naar waar je de motor binnengestoken hebt.
Wat mij betreft zijn er pakkingen die meerdere maen gebruikt kunnen en mogen worden. sommige modellen hebben dikkere rubberen pakkingen.
Laatst kleppengesteld, incl nieuwe pakking. Een weekje later moest het deksel er weer af. Heb geen nieuwe pakking gezet.
Er zijn ook van die harde #$%pakkingen. Die gaan altijd wel ergens kapot, of knikken. Dus vervangen.
Laat staan als ze ouder worden.
En twijfel=vervangen.
ik geloof niet dat het olie is, ik denk gewoon water met roest. omdat olie donker verkleurd als het warm wordt.
Het andere gaatje moet open zijn, dus verwijder het vuil.(afvoer kanaal bougie gat)
Marlboroman
En dan die prijsBij mij vragen ze (dealert) gewoon 70 euro voor een klepdekselpakking.
Ontopic. Hopelijk is het laten doen en wordt het voor je vervangen
en toch is het normaal dat een pakking maar 1x gebruikt word.
ook een klepdekselpakking.
FF GOED de startpost lezen...
Als de motor loopt blijft ie er constant uit lekken. Dus roestwater?Dat ligt niet zozeer aan je dealer, soms zijn originele kleppendekselpakkingen gewoon duur. Maar vaak ook gewoon imitatie te verkrijgen.