Onbetrouwbare motorfiets

Wat is de oplossing?

  • Een ducati van voor 1990

    Stemmen: 1 1,2%
  • Eender welke Ducati

    Stemmen: 10 12,3%
  • Een Harley met serieuze remmen erop

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een japanner maar telkens zelf de boel saboteren door bijvoo

    Stemmen: 1 1,2%
  • Een 2-takt crosser die al flink wat uren gedraaid heeft

    Stemmen: 6 7,4%
  • Die kuthoer zeggen dat ze zich niet moet moeien (dus de vrie

    Stemmen: 60 74,1%
  • Ik moet mij niet moeien

    Stemmen: 1 1,2%
  • andere ...

    Stemmen: 2 2,5%

  • Totaal aantal stemmers
    81

SoloMotard

MF veteraan
20 apr 2004
5.553
19
Mechelen (Vlaanderen)
Beste allemaal,

Ik heb een vriendin die een vriendin heeft wiens vriendin haar vriend wilt gaan motorrijden. Nu is die vriendin van mijn vriendin haar vriendin als de dood voor motoren en wil ze daar dus een stokje voor steken zonder haar vriend te kwetsen en nu hebben wij het plan opgevat om haar hem een motor cadeau te laten doen die echt onbetrouwbaar is. Wel veilig natuurlijk (lees: moet remmen hebben) dus geen Harley. Kunnen jullie een motor aanrijden die meer in de garage gaat staan als rijden maar die als hij dan toch een keertje rijdt wel veilig is? En hij moet niet 25kW zijn want die vriend van mijn vriendin haar vriendin haar vriendin is 40 jaar oud.

Alvast bedankt

Solomotard
 
Laatst bewerkt:
*O*
Hoera, het is vrijdag! :+

Ik heb nog wel een 1000F staan. :P


*edit* Oh nee, is een Honda; hartstikke betrouwbaar... :Y
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Ik heb een vriendin die een vriendin heeft wiens vriendin haar vriend wilt gaan motorrijden. Nu is die vriendin van mijn vriendin haar vriendin als de dood voor motoren en wil ze daar dus een stokje voor steken zonder haar vriend te kwetsen en nu hebben wij het plan opgevat om haar hem een motor cadeau te laten doen die echt onbetrouwbaar is. Wel veilig natuurlijk (lees: moet remmen hebben) dus geen Harley. Kunnen jullie een motor aanrijden die meer in de garage gaat staan als rijden maar die als hij dan toch een keertje rijdt wel veilig is? En hij moet niet 25kW zijn want die vriend van mijn vriendin haar vriendin haar vriendin is 40 jaar oud.

Alvast bedankt

Solomotard


Dan zal vast de vriend van de vriendin van de vriendin van die vriend de een motor 'moet' er beter van worden. De vriend van die vriendin van de vriendin van de motorrijder in spe waarvan de vriendin als de dood is, denkt zeker dat de vriend van de vriendin van de vriendin van de vriend dan zelf bereden gaat worden. :P
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Ik heb een vriendin die een vriendin heeft wiens vriendin haar vriend wilt gaan motorrijden. Nu is die vriendin van mijn vriendin haar vriendin als de dood voor motoren en wil ze daar dus een stokje voor steken zonder haar vriend te kwetsen en nu hebben wij het plan opgevat om haar hem een motor cadeau te laten doen die echt onbetrouwbaar is. Wel veilig natuurlijk (lees: moet remmen hebben) dus geen Harley. Kunnen jullie een motor aanrijden die meer in de garage gaat staan als rijden maar die als hij dan toch een keertje rijdt wel veilig is? En hij moet niet 25kW zijn want die vriend van mijn vriendin haar vriendin haar vriendin is 40 jaar oud.

Alvast bedankt

Solomotard
Geweldig, hoe krijg je het uit je toetsenbord!!! :}
 
Ja hor dit kan ook alleen maar een Belg zijn.
Hier ga je toch niet aan meewerken.
Bovendien kan je beter een motor kopen die gewoon betrouwbaar is anders geeft je vriend van een vriendin en daar weer een vriendin van al het gezamelijke geld uit op om de motor weer fatsoenlijk te krijgen. En dan kan ze dalijk niet meer shoppen :P
 
Ja hor dit kan ook alleen maar een Belg ~Vlaming~ zijn.
Hier ga je toch niet aan meewerken.
Bovendien kan je beter een motor kopen die gewoon betrouwbaar is anders geeft je vriend van een vriendin en daar weer een vriendin van al het gezamelijke geld uit op om de motor weer fatsoenlijk te krijgen. En dan kan ze dalijk niet meer shoppen :P
 
Het zijn maar 5 zinnen hoor :)
Een vriend van een vriendin van een vriendin van een vriendin van me, het is nog vroeg en ik heb nog maar 1 bak koffie op....

Hou het gewoon op: 'er is een vrouw met een vriend die motor wil rijden, maar zij ziet dat niet zitten'. Hoe je dr kent kan me dan weinig schelen.
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van een vriendin van een vriendin van een vriendin van me, het is nog vroeg en ik heb nog maar 1 bak koffie op....

Hou het gewoon op: 'er is een vrouw met een vriend die motor wil rijden, maar zij ziet dat niet zitten'. Hoe je dr kent kan me dan weinig schelen.

Ik ben toch van mening dat dat vitale informatie is. Nu is er duidelijk geschetst hoe ik die vriend ken, van wie dat het nu precies de vriend is en wie er nu precies als de dood is voor motorrijden.

Is toch simpel?
 
Ik ken dus een vriend van een broer van een tante van een oom van een vriend van een vriend van de vader van een vriend van de opa van een zoon van een vader van een vriend van mijn broertje z'n vriendin en die zegt dat dus toevallig ook. Dus of het een goed idee is, kan je het beste aan hem vragen.
 
OMG-Meme-by-Chad-Syphrett.png


geintje mag ik hopen....
 
Maar nu heb ik nog geen voorstellen gehad. Een busa is geen optie want als het dan al een keertje rijdt dan rijdt die vriend van mijn vriendin haar vriendin zich geheid dood. En blackbird al helemaal niet want dat is een Honda en Honda's gaan niet stuk (of je moet heel lang de kettingspanner negeren)...
 
Ehm, wat dacht je van je er niet mee bemoeien? Aangezien er al drie vriendinschakels tussenzitten. Uiteindelijk krijg je zelf nog de schuld ook als dat ding maar niet stukgaat.

Laat die gast lekker motorrijden, zij heeft ook hobby's voor haar haarzelf. Iemand die wil gaan motorrijden leest zich ook in (mag ik hopen) en zal voor zichzelf een keuze maken in motorfiets. Om dan iemand met een gesaboteerde motor te laten rijden, dan komen daar alleen maar ongelukken van. Iets wat die vriendin juist wil voorkomen door hem tegen te houden. Buiten dat, er zijn ook nog garages die motoren fixen. Gevolg is wel dat dat geld uit haar schoenenbudget gehaald wordt. Dus dan heeft ze 2x een probleem. Vriend heeft motor èn ze kan minder schoenen kopen.

Hou het safe, koop dan een buitenboordmotor. :P

Of iets Italiaans uit mid jaren 90.
 
Een andere manier is een moto kopen waarmee je onmiddellijk bij het buitenrijden een ongeval mee krijgt (iets te hard van het voetpad rijden of zoiets), dan kan die vrouw zeggen "zie je wel" en dan ist probleem ook opgelost.
 
En als die wel kapot gaat krijg je ook de schuld, vriendin 3 krijgt ruzie met haar vriend, vriendin 2 en 3 daar weer over, vriendin 2 haalt verhaal bij vriendin 1 die op haar beurt jou vriendin niet meer is.

En als vriend van vriendin 3 hoort dat het op aanraden van vriend van vriendin 1 is heb je een probleeem.
 
als ik daar achter zou komen dan was het wel direct "exit" vriendin :X

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan