Onderhoud KTM 640 lc4 blok

Even oud topic omhoog schoppen. Vrij duidelijke beschrijving omtrent het oliefilter veranderen. Echter ik had nog een andere gevonden waar veel meer stappen in staan: stappen 8 en 9. Is dat alleen bij oude modellen ofzo (heb een 640 sm uit 2007).


in het lc4 topic staat een download link voor het werkplaatshandboek waar alles met plaatjes en tekst wordt uitgelegd voor elk model 640. lijkt me dat je er wel uit moet komen.
jij hebt zeer waarschijnlijk olie in het frame, dan staat het onder general info-models with frame oil.
 
in het lc4 topic staat een download link voor het werkplaatshandboek waar alles met plaatjes en tekst wordt uitgelegd voor elk model 640. lijkt me dat je er wel uit moet komen.
jij hebt zeer waarschijnlijk olie in het frame, dan staat het onder general info-models with frame oil.
Die is inderdaad heel duidelijk :Y

Maar je hebt dus nodig (zie Oliefilter KTM LC4 640 HF155 | mPartz.nl)
- 1 x zwarte filter
- 1 x rode filter
- 1 x pakking olie filter cover
- 3 x koperen ring banjobout oliefilter
- 3 x koperen ring olie aftap en bijvul bouten.

Iemand nog goed online adres voor onderdelen? Mpartz heeft die pakking voor de cover niet.


OIL FILTER KIT LC4 01-07
dit zou het dus allemaal moeten zijn. Welke ringetjes moet je allemaal vervangen, banjobout en aftap bouten?
 
Laatst bewerkt:
Die is inderdaad heel duidelijk :Y

Maar je hebt dus nodig (zie Oliefilter KTM LC4 640 HF155 | mPartz.nl)
- 1 x zwarte filter
- 1 x rode filter
- 1 x pakking olie filter cover
- 3 x koperen ring banjobout oliefilter
- 3 x koperen ring olie aftap en bijvul bouten.

Iemand nog goed online adres voor onderdelen? Mpartz heeft die pakking voor de cover niet.


OIL FILTER KIT LC4 01-07
dit zou het dus allemaal moeten zijn. Welke ringetjes moet je allemaal vervangen, banjobout en aftap bouten?


alle bouten die je loshaalt waar een koperen ring onder zit. je kan de ringen eventueel ook (boven het gasfornuis) heetstoken waarna ze weer zacht worden zodat je ze kunt hergebruiken. alle ringen die je nodig hebt zitten bij de set zoals in de link.

de banjobout bij het oliefilter hoeft niet perse los, je krijgt de deksel eraf en het oliefilter eruit met de leidingen er nog op. volgensmij moet je dan alleen het tandwielafdekkapje loshalen (2 boutjes).

vergeet in ieder geval niet het frame te ontluchten zoals beschreven in de manual.
 
Terug
Bovenaan Onderaan