Onderhoud motor-forum 11 juni

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Om twaalf uur vannacht zal motor-forum voor een uurtje of twee offline zijn vanwege groot onderhoud aan de database. Er zullen wat tabellen aangepast worden om de snelheid van motor-forum te verbeteren en zo wat knelpunten weg te nemen die ons al enkele maanden dwars zitten.

Deze overstap kan voor een wat traag forum zorgen de komende dagen, dus daar hoeft niet een nieuw topic voor geopend te worden. Als er iets bijzonders te melden is, dan graag in dit topic. :)
 
Toch maar eens een clustertje bouwen ;)

Dank voor alle moeite :) :}
 
Beetje indexeren op zn tijd kan geen kwaad en wat transaction logs op een andere schijf met aparte controller al helemaal niet ;)

Een defragmentatie werkt ook lekkha
 
Goed, snel en soepel gedaan, ben op andere fora anders gewend.
Lijkt nu wel of jullie er verstand van hebben. ;)
 
bluh ik kon niet kijken hoelaat de tour vandaag was...elf uur blijkbaar :X heh, was idd voor 12:00 dat jullie gingen updaten :( :P
 
Goed, snel en soepel gedaan, ben op andere fora anders gewend.
Lijkt nu wel of jullie er verstand van hebben. ;)
Ook wij hebben onze onvoorziene problemen gehad. ;) Je moet met de riemen roeien die je hebt en zolang er geen geld is voor volledig redundante clusters ben je dus langer offline dan gepland als er iets fout gaat.
 
:^ :P
Arcadis: ben je er nog of ben je sinds gisteren alleen nog maar virtueel? :+
Ik ben er nog. *O*

Alleen ik heb enkele veranderingen diezelfde nacht nog terug moeten draaien vanwege raar gedrag van de database. Zodra ik daar wat op gevonden heb proberen we het nog een keer. ;)
 
Ik ben er nog. *O*

Alleen ik heb enkele veranderingen diezelfde nacht nog terug moeten draaien vanwege raar gedrag van de database. Zodra ik daar wat op gevonden heb proberen we het nog een keer. ;)
*O*

Hmm, kwam dat niet door de hoeveelheid drank die je al genuttigd had? :P ;)
Succes met zoeken en knutselen en :} voor het werk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan