Ze hadden t over n halve dag, 4 uur zou ik dan zeggen...
Leer 't werken aan je motor zelf, dan kom je er achter dat dit een normale prijs is, en er eigenlijk nog meer zou moeten gebeuren wat (om de prijs te drukken?) achterwege gebleven is.
Óf, neem de fiets!
Ik zal het nomg maar eens aanhalen, veel onderhoud doe ik zelf. Maar de dingen zoals kleppen stellen kan ik niet wegens ruimte gebrek.
Uurloon is trouwens 70 euro.
Prijs is niet gedrukt dus waar die opmerking vandaan komt vraag ik mij af, kun jij nu al zien wat er met de fiets moet gebeuren?
Hoi MFers,
Vandaag mijn FZS600 uit 2000 weggebracht voor het volgende:
- Klepspeling controleren dan wel stellen
- Inlaatrubbers vervangen (imitatie)
- Bougies vervangen (schijnt standaard te zijn bij klep stellen?)
- Nokkenas ketting en spanner controleren
Vervolgens ben ik gebeld met de uitslag:
- Klepspeling in orde
- Nokkenas ketting en spanner zijn nog goed maar komen op den duur wel
- Inlaatrubbers zijn vervangen
- 1 of ander rubbertje van een carb is gescheurd (schijnen 2 o-ringen te zijn) waarvoor de carb gesplitst moet worden.
Hiervoor willen ze mij 540 euro in rekening brengen wat in mijn optiek vrij veel is.
Is dit een gangbare prijs en ben ik gewoon een Hollander of speelt er hier meer?
Heb in wel gedaan maar dat was op basis van klep stellen en rubbers, dat zou n kleine400 euro zijn.
Die rubbers, welke t ook in godsnaam mogen zijn komen erbij.
Ik zal het nomg maar eens aanhalen, veel onderhoud doe ik zelf. Maar de dingen zoals kleppen stellen kan ik niet wegens ruimte gebrek. Uurloon is trouwens 70 euro.
Prijs is niet gedrukt dus waar die opmerking vandaan komt vraag ik mij af, kun jij nu al zien wat er met de fiets moet gebeuren?
Normale prijsopgave bij jou misschien