onderhoud SW600

lrothheut

MF'er
23 dec 2007
220
0
Kruibeke, Belgie
Dag medescooterrijders,

zijn er SilverWing 600eigenaars onder jullie die al ervaring hebben met een onderhoudsbeurt (slijtages en kostprijs). Mijn eerste beurt (18000km, was een tweedehands. Vorige beurten zijn door de eerste eigenaar gedaan) komt er aan.
Bedankt op voorhand. :]
 
Hoi, ik zie dat jij van kruibeke bent. Sinds wanneer heb jij je Silverwing, waar heb je deze gekocht, van welk jaar is hij.

Sorry voor dit spervuur van vragen maar ik woon niet zo heel ver van je vandaan. (Wilrijk) en als ik op 2dehands kijk, zie ik wel wat Silverwings staan.

Meestal van 2001. Rij je er al lang mee nu.

Groeten Wimper
 
Aha, een reaktie,
ik ben oorspronkelijk ook van Wilrijk,

mijn SW600 is van 2001, ik heb hem 9 maand nu en er een kleine 3000km bij opgezet.
Zeer tevreden over, ik kocht hem bij Idealmotor, gelegen aan de oprit Kruibeke.
Alleen gisteren wilde hij niet direct starten, ik denk de startbeveiliging die even kuren had.
Nadien niet meer gehad.

Ga je er ook eentje tweedehands zoeken?

Groetjes, Luc.
 
Aha, een reaktie,
ik ben oorspronkelijk ook van Wilrijk,

mijn SW600 is van 2001, ik heb hem 9 maand nu en er een kleine 3000km bij opgezet.
Zeer tevreden over, ik kocht hem bij Idealmotor, gelegen aan de oprit Kruibeke.
Alleen gisteren wilde hij niet direct starten, ik denk de startbeveiliging die even kuren had.
Nadien niet meer gehad.

Ga je er ook eentje tweedehands zoeken?

Groetjes, Luc.

Luc, ik ben de eeuwige twijfelaar.

Ik heb nu nog een VFR 800 in mijn garage staan maar die komen ze naar alle waarschijnlijkheid halen deze zaterdag.

DE optie die altijd terug komt is de SH300 van Honda.

De silverwing staat ook al lang op mijn verlanglijstje maar hij is zo groot, zo groot en dan heb ik het over de afmetingen he. De SH300 is kleiner en ik denk dat ik hem makkelijker ga nemen om een boodschap mee te gaan doen.

Occasie vind je ze genoeg de Silverwings.

Anders als je het eens ziet zitten wil ik je wel eens ontmoeten dat je me eens wat uitleg kan geven over je Silverwing.

Ik woon aan de kanten van het ST-Augustinus ziekenhuis en het Middelheim ziekenhuis in Wilrijk (Antwerpen)

Groeten Wim
 
Da's goed, als je wil bol ik wel eens tot Wilrijk om de Silverwing te laten zien.
Hij is natuurlijk groot, maar geen punt voor mij om hem te laten staan.
Het aankleden is dat soms wel, maar dat is ook voor een kleine scooter zo; goede
bescherming is noodzakelijk!
Je kan me mailen op luc.altviolist@telenet.be

Ik heb wel een druk leven, maar er moet toch een gaatje te vinden zijn om eens af te komen,
't is niet ver en geen last van de file!!!

Tot horens, Luc
 
Terug
Bovenaan Onderaan