Onderhoud VTR SP1

sneedee

MF veteraan
8 nov 2004
2.193
17
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een SP1(Die van het forum),nou zou ik graag het onderhoud interval willen weten.
Heeft nu ruim 28000km gelopen en ben hem nu aan het strippen,wielen spuiten en richten en lagers verv,, andere banden,vering afstellen,tandwielen en ketting,powercommander,olie en filter,komen ook nieuwe kuipdelen op denk ik,zijn toch niet zo netjes meer.

Wanneer moeten de kleppen gesteld worden en wat is dan de klep speling,moet ik het blok dan laten zakken of alleen de oliekoeler en waterslangen(voor de voorste cilinder) verwijderen?
Wanneer moeten de bougies verv worden,zag dat het platina's zijn,gaan in de regel wel lang mee toch?
Heb nog geen WPHB van deze fiets(iemand een idee waar ik deze kan kopen?)dus vandaar deze vragen.

Alvast bedankt
 
Als je een WPHB download heb je meteen antwoord op al je vragen. Dit is sowieso handig als je wat 'meer' wilt doen dan alleen maar benzine tanken.

Ik vermoed dat van een VTR het kleppenstellen per 24.000 km gaat. Spelingen geen idee. Olie waarschijnlijk per 12.000 km...
 
Terug
Bovenaan Onderaan