onderuit met z\'n tweeen.. ;(

TerrorMax

MF veteraan
4 jan 2003
3.791
26
Enschede
Vanochtend had wouter (furious fzx) mij aangeboden om me weg te brengen op z\'n motor. (ik zat achterop)
toen we eenm \"mooie\" bocht tegen kwamen leek het alsof de bocht vrij van ijsel was om dat het er wit aangeslagen uitzag van de al eerder gestrooide zout.

toen we nog maar net de bocht in waren en de motor schuin ging gleden we al de rest van de bocht op de zijkant van de motor door....
helaas hadden we allerbei dit keer geen protecterende kleding aan behalve :(

schade:
wouter: flinke schaafwond aan knie en arm
ikke: flinke schaafwond aan knie
fzx: klein \"schaafwondje\" aan einddemper, remhendel kopje eraf geslepen
en verder helemaal niets! ;)
lang leve de Naked Bike!!!! :}
:}

nahja: iig heb ik de motor opgetild (wouter had ff een blackoutje ofzo :Z )
en we zijn heel rustig naar bestemming gereden..

er zijn waarschijnlijk weinig mensen die nu nog rijden maar degene die rijden kijk uit in de bochten want ze lijken niet glad terwijl ze toch errug glad zijn..
(maar dat wisten jullie natuurlijk allemaal al)
 
Laatst bewerkt:
Pekel is ook glad hoor, denk maar aan zand op de weg, in combinatie met koud wegdek en koude banden. :X
 
Na mijn eigen akkefietje afgelopen maandag leef ik zeker met jullie mee. Da\'s behoortlijk shit. Gelukkig ook bij jullie niet al teveel schade.
Sterkte met het herstel van alles, en laten we hopen dat de weg gesteldheid snel beter wordt.
 
Ik rij ook de hele winter gewoon door, een beetje driften maakt het leuk van de snelle bochtjes moet je het met dit weer toch niet hebben.
 
Ja uuh, als je zo achterlijk bent om met dit weer te gaan rijden, is het dan niet een beetje eigen schuld, dikke bult?
 
Het was vandaag idd slechts hel plaatselijk glad

heb het blik ook een paar maal voelen schuiven :P

4x4 roeles :}
 
Ik tel tot nu toe vier omgevallen MF-ers... Dutchie, furious fzx, Terrormax en ikzelf (mijn schuivertje). Zijn er nog meer mensen die in de smart willen meedelen? (Oja, alvast excuses als ik iemands hartverscheurende vertelling van een recente schuiver over het hoofd heb gezien...)

Sterkte aan ons allen... :)
 
Ik tel tot nu toe vier omgevallen MF-ers... Dutchie, furious fzx, Terrormax en ikzelf (mijn schuivertje). Zijn er nog meer mensen die in de smart willen meedelen? (Oja, alvast excuses als ik iemands hartverscheurende vertelling van een recente schuiver over het hoofd heb gezien...)

Sterkte aan ons allen... :)

ik neem aan dat aantal ongevallen in de zomermaanden hiero een stuk hoge lag onder de MF\'ers dan nu ofniet??
(ik zit hier nog niet zolang bij dus weet ik niet de status van afgelopen zomer)
 
Zwaartekracht = eigenwijs. Gewoon negeren, is mijn advies... ;)

In ieder geval, botje, join the club!
 
Laatst bewerkt:
Dat schijnt te werken, zolang je de grond maar per ongeluk niet raakt. Gewoon een kwestie van even vergeten of afgeleid zijn... (Hitchhikers Guide to the Galaxy, toch?)
 
Hi, ik was dus degene die de desbetreffende bike zo smooth door de bocht liet glijden 8-)
Farid (TerrorMax) nog mijne oprechte excuces voor dit incident! O-)
Gelukkig viel het voor mijn allereerste schuiver wel mee en stond ik er niet alleen voor.

Wat mijn bike betreft die trof weinig schade, ik ben blij dat ik op een naked rij, moet er niet aan denken om honderden pleuro\'s weg te gooien aan kappen.

Wat mijn :z blackout betreft, volgens mij hadden we er allebij last van, want ik hielp mee de bike op te tillen ;)

iig ik ben er toch wel wijzer geworden van deze nare ervaring.

tot slot sterkte voor iedere die ook een glijder heeft gemaakt of nog te maken.
 
Laatst bewerkt:
,. kut man,.. gelukkig hebben jullie weinig,.....dit is eigenlijk geen weer om te rijden ,...
 
Daarom rijdt ik rijd ik in deze tijd als een dweil in de bochten: auto\'s gaan al bijna toeteren omdat het zo langzaam gaat....

Maar ik ben nog nooit op mijn smoel gegaan, ook niet in de winter (ik ben een winterrijder), dus het loont!

Vergeet trouwens niet dat je banden ook ijskoud blijven en helemaal geen grip hebben, glad of niet-glad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan