Onderzoek universiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

.....//:

Rookie
11 mei 2020
4
0
Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar elektrische motoren, zouden jullie
Mijn online vragenlijst willen invullen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees in je enquete dat er een elektro/benzine motor bestaat. Welke bedoel je dan? Ik ken dat namelijk niet.
 
Ik lees in je enquete dat er een elektro/benzine motor bestaat. Welke bedoel je dan? Ik ken dat namelijk niet.
Dan moet je in de scooterhoek zijn. Ik heb wel eens een MP3 (achtige) zien staan met hybride techniek.
 
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Ik lees in je enquete dat er een elektro/benzine motor bestaat. Welke bedoel je dan? Ik ken dat namelijk niet.
@Hybride , zit ook op MF. :+

Ik heb hem ingevuld. Niet met bovenstaande optie. _O-
 
Ingevuld, maar moet zeggen dat er antwoordopties ontbraken. Vul 'm maar eens in met het gegeven dat je al een elektrische motor hèbt.
 
Hebben jullie 'm ingevuld? De meesten van ons kunnen eigenlijk niet ver komen: ik vul in een motor te hebben, en mag de vraag "Zo nee, bent u van plan een motor aan te schaffen" niet overslaan. Maar als ik er geen had, dan had ik er vandaag of morgen één gekocht, dus ik heb maar "ja" ingevuld.

De rest van de vragenlijst zit net zo zwak in elkaar (non-socialmedia internet wordt als medium niet voorgesteld, internet inclusief social media wordt niet voorgesteld als informatiebron over aanschaf elektrische motor, "internet" als plek om heen te gaan om een motor te kopen is gek, de prijscategorie die ik over heb voor een elektrische motor is van meer afhankelijk dan alleen het maximale wat m'n portemonnee kan dragen, bij geslachten zou ik tegenwoordig een lgbtq+-vriendelijke optie toevoegen...) Ik hoop dat je geen al te spannende conclusies wil trekken, Lotte. :+
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie 'm ingevuld? De meesten van ons kunnen eigenlijk niet ver komen: ik vul in een motor te hebben, en mag de vraag "Zo nee, bent u van plan een motor aan te schaffen" niet overslaan. Maar als ik er geen had, dan had ik er vandaag of morgen één gekocht, dus ik heb maar "ja" ingevuld.

De rest van de vragenlijst zit net zo zwak in elkaar (non-socialmedia internet wordt als medium niet voorgesteld, internet inclusief social media wordt niet voorgesteld als informatiebron over aanschaf elektrische motor, "internet" als plek om heen te gaan om een motor te kopen is gek, de prijscategorie die ik over heb voor een elektrische motor is van meer afhankelijk dan alleen het maximale wat m'n portemonnee kan dragen, bij geslachten zou ik tegenwoordig een lgbtq+-vriendelijke optie toevoegen...) Ik hoop dat je geen al te spannende conclusies wil trekken, Lotte. :+

Liep tegen hetzelfde aan, heb misschien in de toekomst ingevuld.

Ook de vraag over exterieur vindt ik krom, heeft een motor een interieur? Nouja, daar zit bij mij een accu in maar geen handschoenen kastje of airco.
 
Hebben jullie 'm ingevuld? De meesten van ons kunnen eigenlijk niet ver komen: ik vul in een motor te hebben, en mag de vraag "Zo nee, bent u van plan een motor aan te schaffen" niet overslaan. Maar als ik er geen had, dan had ik er vandaag of morgen één gekocht, dus ik heb maar "ja" ingevuld.

De rest van de vragenlijst zit net zo zwak in elkaar (non-socialmedia internet wordt als medium niet voorgesteld, internet inclusief social media wordt niet voorgesteld als informatiebron over aanschaf elektrische motor, "internet" als plek om heen te gaan om een motor te kopen is gek, de prijscategorie die ik over heb voor een elektrische motor is van meer afhankelijk dan alleen het maximale wat m'n portemonnee kan dragen, bij geslachten zou ik tegenwoordig een lgbtq+-vriendelijke optie toevoegen...) Ik hoop dat je geen al te spannende conclusies wil trekken, Lotte. :+
De vragen zijn inderdaad niet ideaal, te weinig opties en zoals je voorbeeld niet helemaal sluitend.
Maar ik heb slechts de MAVO afgemaakt, dus wilde er geen kritiek op geven.
Universiteit is mij te hoog gegrepen. Meer inhoudelijke vragen zou ik toch niet snappen. :+

Het is nu wel een beetje een basisschool onderzoekje.
 
Het is nu wel een beetje een basisschool onderzoekje.
Precies, en dat mag als je eerstejaars bent ofzo - dan kan je gezeik van mensen als ik als feedback zien en het later beter doen. :+

We nemen op het werk vaak enquêtes af bij onze studenten, dan moet je ook aan elke mogelijkheid denken. Vooral omdat je bij nutteloze resultaten al het werk voor niets gedaan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan