Motorkoppeltjes onderzoek :-)

Laverda750SFormula

Looking for a Laverda750SFormula... Info welcome
28 mrt 2023
36
47
Welke motorkoppels rijden er eigenlijk allemaal rond op Motor-Forum? :] :]

Met motorkoppeltjes, bedoel ik dus welke motor jij en je partner hebben.
In ons geval
heb ik zelf een: Triumph Street Triple (2010) Zwart/Goud
en mijn vriend een: BMW R1200R (2014) Blauw

Qua eigenschappen en power kunnen die heel goed samen.
Dat geldt trouwens ook voor mij en mijn vriend zelf 😄
 

Bijlagen

  • BMW-Triumph4-Small.jpg
    BMW-Triumph4-Small.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 25
Komt er misschien een enquête aan die we moeten invullen voor een stageverslag o.i.d.? :+

Anyway, ik heb geen partner momenteel, dus ik heb zelf twee Honda's :) (Een NTV650 en een Deauville.)
Nope, pure nieuwsgierigheid 😊

Dat is dan ook een koppeltje motoren! Alleen een beetje tricky om beide motoren mee te nemen op een rit dan natuurlijk... 🤔 Tenzij je een cool alter ego hebt dat kan meerijden 🙃
 
Ik ben een ANWB stelletje.
Toen ik een GS850G had, had mijn vrouw een GS850GL
Toen ik een K1100RS had, had mijn vrouw een K100RS.

En we dragen alletwee dezelfde kleur onderbroeken ook.

Roze.
Oh, wauw! Superstellen 😁
Was dat bewust zo gekozen?

Beetje koud om in je onderbroek te gaan rijden nog trouwens... zelfs in een roze 🤭
 
Rij zelf op een Suzuki gsx-r k6 750, mijn vrouw rijd op een Aprilia Shiver. Daarnaast nog een Ktm 690 enduro, met supermotard velgen. Alle extremen staan naast elkaar in de garage. Supermotard nakedbike en supersport, genoeg keuze. :]
 
Dus hij staat al klaar en het is wachten op dat pinnetje?-O- Ennuuh, hoe lang voordat dat pinnetje geleverd is?:')
Geen idee; pinnetje staat in bestelling, maar ik ben niet de enige. Het is een recall, dus er zijn meerdere gegadigden.

Maar het is toch nog k*tweer, en ik heb er nog eentje in de garage staan (of ik pak die van m’n vriendin).
 
Terug
Bovenaan Onderaan