Ongeluk met trike afgelopen weekend

Ik was het niet, wel netjes van die mannen dat ze meteen hebben geholpen zie je toch niet vaak meer genoeg mensen die gewoon doorrijden
 
Tja, ik ben in totaal een keer of 3 gestopt na een ongeluk en heb toen geholpen.
Maar moet erbij vertellen dat ik er als 1 van of de eerste bij was (andere keren waren er al genoeg helpers en het heeft weinig zin om er met 50 man bij te gaan staan).
Ik maakte destijds ook iets van 75.000 km per jaar dus dan maak je wel wat mee.
Lijkt me vrij normaal eigenlijk dat je even stopt.
Zo'n EHBO koffer heb je 9 van de 10 keer in zo'n geval niet voor jezelf in de auto.

Verbaasde me wel over het aantal ramptoeristen die het nodig vonden om met mobieltjes e.d. foto's te maken :? Ik bedoel.......wat heb je eraan en stop inderdaad liever en help een handje.
Een andere keer heb ik ook geholpen maar toen was mijn eigen wagen ook helaas een onderdeel van het ongeluk :/

Maar goed, ik hoorde dit toevallig en wellicht is het wel iemand van 'hier'?
 
Laatst bewerkt:
:N
Ik niet
Heb wel altijd een setje in mijn koffert zitten (thermodekentje, pleisters, etc).
 
Typisch motorrijders, een koekblik rijder zou alleen heel langzaam langsrijden om maar zoveel mogelijk te zien. :Y
 
Ik hoop dat degene die geholpen hebben deze berichtgeving zien, zodat Jolanda ze kan bedanken. Het is helaas zo dat inderdaad mensen graag staan te kijken en foto's staan te nemen i.p.v. hulp te bieden.

Het het getuigd maar weer dat hier ware motorrijders hulp hebben geboden en klaar voor elkaar staan.

Dit verdient respect en een groot applaus!
 
Tja, ik ben in totaal een keer of 3 gestopt na een ongeluk en heb toen geholpen.
Maar moet erbij vertellen dat ik er als 1 van of de eerste bij was (andere keren waren er al genoeg helpers en het heeft weinig zin om er met 50 man bij te gaan staan).
Ik maakte destijds ook iets van 75.000 km per jaar dus dan maak je wel wat mee.
Lijkt me vrij normaal eigenlijk dat je even stopt.
Zo'n EHBO koffer heb je 9 van de 10 keer in zo'n geval niet voor jezelf in de auto.

Verbaasde me wel over het aantal ramptoeristen die het nodig vonden om met mobieltjes e.d. foto's te maken :? Ik bedoel.......wat heb je eraan en stop inderdaad liever en help een handje.
Een andere keer heb ik ook geholpen maar toen was mijn eigen wagen ook helaas een onderdeel van het ongeluk :/

Maar goed, ik hoorde dit toevallig en wellicht is het wel iemand van 'hier'?

Heb ruim 2 jaar geleden een vrouw (ong 75 jr) gereanimeerd met succes, het pompje begon weer te pompen en door lucht inblazen op een mond vol met kwijl en gal leeft zij nog, geen dankje wel nix comma nix van de familie.

Volgende keer doe ik het alleen onder de 25 jaar.
 
Heb ruim 2 jaar geleden een vrouw (ong 75 jr) gereanimeerd met succes, het pompje begon weer te pompen en door lucht inblazen op een mond vol met kwijl en gal leeft zij nog, geen dankje wel nix comma nix van de familie.

Volgende keer doe ik het alleen onder de 25 jaar.


respect voor meneer :} :}
en die familie :r
heb zelf mn bhv maar mond op mond bij een onbekende? :N
reanimeren zelf is veel belangrijker heb ik geleerd ;)
 
@B&Y alsof de reden om te reanimeren afhankelijk is van de waardering van de patiënt en omstanders. Laat ik je (als professional) die illusie ontnemen. Gaat het een keer matig: eeuwige dank is je deel, doe je het een keer fantastisch en de patiënt overleefd, krijg je een klacht aan je broek omdat je (bezig met je werk) te weinig aandacht aan de familie hebt besteedt enz. Kortom het valt niet mee om het goed te doen.
 
Heb ruim 2 jaar geleden een vrouw (ong 75 jr) gereanimeerd met succes, het pompje begon weer te pompen en door lucht inblazen op een mond vol met kwijl en gal leeft zij nog, geen dankje wel nix comma nix van de familie.

Volgende keer doe ik het alleen onder de 25 jaar.
ik vind het knap :}
 
Is ook de enige correcte manier, stel je voor dat ze héél snel voorbij het ongeval zouden rijden, dan heeft de politie weer een reden om te flitsen. (zie wegwerkzaamheden)

Ik moet toch even kwijt dat ik het knap vind dat jij serieus aan elk onderwerp zo'n draai kan geven dat het iets met flitsen en onnodige verkeersboetes te maken heeft (correct me if I'm wrong :+ )

Even voor de duidelijkheid, daar bedoel ik helemaal niks mee, maar moest het toch even kwijt :9 ,

Hulde voor deze motorrijders :}

edit : aan de ene kant snap ik wel dat ze de motorrijders wil bedanken. Aan de andere kant heb je grote kans dat je dan met je hoofd op Sbs 6 shownieuws moet, en of je daar zin in hebt is maar de vraag. Ik zou met enige voorzichtigheid reageren 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet toch even kwijt dat ik het knap vind dat jij serieus aan elk onderwerp zo'n draai kan geven dat het iets met flitsen en onnodige verkeersboetes te maken heeft (correct me if I'm wrong :+ )

Even voor de duidelijkheid, daar bedoel ik helemaal niks mee, maar moest het toch even kwijt :9 ,

..
Valt het op? })
Ik probeer even inventief te zijn in mijn opmerkingen als de regering is met het "verkopen" van hun "flitsen voor verkeersveiligheidonzin" :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan