Ongeval A16 Rotterdam Afslag Feijenoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Ik zag net een kwartier geleden een ongeval op de brug net voor afslag Feijenoord.
Eerste wat ik zag was een file, dus dacht al aan een ongeval....en toen kwam er en ambulance voorbij met daar vlak achter een wegwerk-auto.
Zou dus toch ernstigs kunnen zijn.
Ik reed op 50-75 m achter de ambulance aan en zag ineens een rij autos rechts staan die een kleine kettingbotsing hadden.
Naja dacht ik, totdat ik ineens een paar zijkoffers lag liggen van een Honda Deauville dacht ik..toen schrok ik en zag helemaal vooraan een Rode toerbuffel met het nodige schade.

Hoop dat het goed gaat met de bestuurder....
Wat me snel opvalt als het durk wordt op de weg is dat er absoluut geen afstand gehouden wordt...vooral koekblikkers realiseren zich niet dat motorrijders extra ruimte nodig hebben omdat ze niet zoveel remkracht hebben (of niet altijd het maximale kunt gebruiken omdat je dan riskeert om op je smoel te gaan).

Dus....easy does it.

Brakke
 
Ja idd, wordt weinig ruimte geboden aan motorrijders in het drukkere verkeer. Echter dat kunnen we beter op autoforum plaatsen :9
 
ik stond erbij (met de vrachtwagen)
de motorrijder was van z'n motor geramd door 2 auto's die elkaar aan het slepen waren.deze vlogen door een onbehouwen rem actie de uitvoegstrook op waar net de pan european reed.
de motorrijder was wel weer opgestaan, maar is later met de ambulance afgevoerd omdat hij toch wel rug- en andere klachten had.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig lijkt het redelijk goed te gaan met de motorrijder.


[FAQ=richtlijnen,ongelukken]Richtlijnen: Ongelukken[/FAQ]

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan