Ongeval A27 richting Noordeloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
7.096
2.608
Op weg naar Noordeloos ging opeens het verkeer in de remmen ter hoogte van Lexmond.
Ik ging tussen de auto's rijden en zag iemand in het midden van de weg liggen en mensen er naar toe rennen.
Er was een motorrijder onderuit gegaan.

Een mevrouw moest remmen voor een auto die voor haar reed en tot haar schrik zag ze achter haar een motor hard remmen een een buiteling maken.
De motor gleed de berm in en de bestuurder kwam midden op de weg terecht.
Ook andere automobilisten die achter haar reden vertelden hetzelfde verhaal.

Gelukkig was er al veel hulp bij de onfortuinlijke bestuurder.
Hij was bewusteloos maar ven later wel weer bij kennis.
De motor lag in de berm en is door iemand rechtop gezet.

http://picasaweb.google.nl/Branreal/OngevalA27?authkey=Gv1sRgCNPN9pv37ra3_AE&feat=directlink

Toevallig had ik mijn fototoestel meegenomen (Nol Bikker) en heb gelijk wat foto's gemaakt.

Wie weet hoe het met deze bestuurder is?
full
 
Wow! Dat klinkt naar! Sterkte aan de ongelukkige... Ik hoop dat je nergens last van hebt!
 
Hopelijk komt alles helemaal goed met de bestuurder: een geluk bij een ongeluk, de Akrapovic ligt met de goeie kant boven...
 
... dan zit hij vanavond zonder serieuze verwondingen weer relaxed in de tuin en denkt: zo, nu eerst een Corona!
 
Laatst bewerkt:
Reed binnendoor naar Noordeloos onder de snelweg door...alles stond vast...

Sterkte voor de soesrijder...hoop dat i ok is...
 
Niet erg smaakvol om dat nou eens lekker te gaan fotograferen en hier te kwakken eerlijk gezegd.
 
Bij nader inzien: laat de bestuurder zelf maar een topic openen als hij daar behoefte aan heeft. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat hij daar géén zin in heeft.

slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan