MSG richting Kardinge: Karten!!

ben er ook bij!

Ga er dan gewoon op de motor heen :P

doe ook maar 2 heats, geld groeit me verdomme niet op me rug



edit: gvd zet me in de startlijst verdomme ik ben het belangrijkste figuur !
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee, alleen heb ik zondag de verjaardag van mn vriendinnetje te vieren, dus ik pass
 
Fuck man, wat vind ik het jammer er niet bij te kunnen zijn. Had graag gezien hoe iedereen, of in ieder geval een deel, in het motorpak aan het karten is :] .
 
Fuck man, wat vind ik het jammer er niet bij te kunnen zijn. Had graag gezien hoe iedereen, of in ieder geval een deel, in het motorpak aan het karten is :] .


ik rij zondag toch in textiel, mijn racepak is iets minder warm dan mijn vorige pak, deze is geperforeerd de wind waait er zo door heen
 
Zou ik, evenals Starr, als niet student ook eventueel (onder voorbehoud) mee mogen?

Ik doe dit jaar voor de 4e keer mee met de toyrun en heb na die tijd ongetwijfeld nog wel tijd en zin om de rol van hekkesluiter op me te nemen...
 
Updateje:

Omdat niet iedereen na de Toyrun gaat dit afgesproken met Erwin:

Vanaf 15.30 bij Kardinge, toyrun mensen komen gewoon wat later binnen. Zo meet iedereen iedereen als het goed is. *O*
 
Zou ik, evenals Starr, als niet student ook eventueel (onder voorbehoud) mee mogen?

Ik doe dit jaar voor de 4e keer mee met de toyrun en heb na die tijd ongetwijfeld nog wel tijd en zin om de rol van hekkesluiter op me te nemen...
Voel jezelf vrij om mee te gaan!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
 
idd :} gewoon komen, tot straks mensen!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan