Dat is denk ik niet mogelijk. Het is volgens mij aan de coureurs en de ZAC organisatie om mensen in te tomen in Bos Uit (Arie Luyendijkbocht)Bos uit is een blijft gevaarlijk zeker voor een motorrijder. Ik denk dat je daar (ikke) 160 km /h rijd met kneedown. probleem is dat er gewoon geen uitloopstrook is of iets. Vriend van me is er daar ook uitgegaan heeft ook heellang geduurd voor hij weer "normaal" door het leven kon.
Wat ik alleen wel vind is dat ze iets aan die bocht moeten doen en niet wachten totdat slotemaker weg gaat.
Dat is denk ik niet mogelijk. Het is volgens mij aan de coureurs en de ZAC organisatie om mensen in te tomen in Bos Uit (Arie Luyendijkbocht)
Ze zouden bijvoorbeeld op geluidsniveau kunnen meten of iemand volgas door Bos Uit gaat. Bij Italia a Zandvoort waren er mensen die (i.v.m. geluidsniveau weliswaar) niet vol door Bos Uit mochten.
En daar zijn ze ook mee bezig maar dat zit in het grote plan voor verwijdering van de slipschool zodat er een grote grindbak neergelegd kan worden. Tot die tijd blijft Bos Uit een punt waar je met beleid doorheen moet.Allereerst beterschap voor de beste man.
Wel een erg vreemde beredenering, als Zandvoort zich een volwaardig circuit wil noemen moeten ze hier gewoon iets aan doen. Mensen in een bepaalde bocht zachter laten rijden werkt niet. Dat kan alleen door de layout van de baan zelf aan te passen.
als ik mij niet vergis dan was het een Suomy replica waar hij mee reed. De helm is trouwens door de organisatie in beslag genomen en meteen vernietigd.Droevig, klote circuit.
Helm in tweeen! Dit was toch niet zo'n aan elkaar geplakt polycarbonaat bromfiets helmpje?
Sterkte Cock. (Vervelende naam als je in Engeland bent).
de bandenstapel dan. Dat het voorwiel was gaan stuiteren zou idd heel goed kunnen, want bos-uit is erg hobbelig vanwege dielees jij niet? hmmm
gewoon, met 180 de vangrail in.
edit:
volgens iemand die achter 'm reed, begon z'n voorwiel te stuiteren en was ie weg.
Tot die tijd blijft Bos Uit een punt waar je met beleid doorheen moet.
w'romOp woensdag 26 juni 2002 11:53 schreef edraket het volgende:...is erg hobbelig vanwege dieauto's die er altijd racen...
Dat komt waarschijnlijk omdat Zandvoort in eerste instantie een AUTOsportcircuit is (al meer dan vijftig jaar)........de bandenstapel dan. Dat het voorwiel was gaan stuiteren zou idd heel goed kunnen, want bos-uit is erg hobbelig vanwege dieauto's die er altijd racen. Mij is altijd geleerd om die bocht aan de binnenzijde te blijven ten alle tijden.
Op donderdag 27 juni 2002 00:35 schreef Mischa Kluin het volgende:
Verhaal Mischa
Kan iemand mij uitleggen waarom dit gedaan is? Ik snap het namelijk niet. Wil de organisatie zichzelf indekken? Is dit ter bescherming van de rijder om moeilijkheden te voorkomen?als ik mij niet vergis dan was het een Suomy replica waar hij mee reed. De helm is trouwens door de organisatie in beslag genomen en meteen vernietigd.