ONK SM Lelystad (foto's)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Zo, vanmiddag met Timon op pad geweest, was een leuk dagje!
Jammer dat het zonnetje weinig scheen, kwam de foto's niet ten goede :)

IMG_0096.jpg


IMG_0104.jpg


IMG_0125.jpg


IMG_0200.jpg


IMG_0212.jpg


IMG_0233.jpg


IMG_0244.jpg


IMG_0251.jpg


IMG_0252.jpg


IMG_0267.jpg


Foto's zijn niet bewerkt, alleen gecropped.

Hier vind je alle foto's:
http://duderuud.motor-forum.nl/ONK_Lelystad_300405
 
grappig.. was er ook de hele middag maar heb geen MF'ers gezien. Waren jullie met de auto?
Vond het er zowiezo rustig, jammer ook dat de master class was afgelast.
 
Je moet wel een freak zijn wil daar je op 30 april heen gaan, toch.
Mooie pics duderuud!
 
grappig.. was er ook de hele middag maar heb geen MF'ers gezien. Waren jullie met de auto?
Vond het er zowiezo rustig, jammer ook dat de master class was afgelast.

Ik zag wel een stuk of 3 motoren met MF-sticker maar heb zo snel geen bekende gezien, behalve Rico van Actionfoto.nl.
Wij waren idd met de auto, heb er zelfs een goed excuus voor; de fototas moest mee.

De Maxxis-cup is afgelast, bedoel je die niet? Ik vond het wel lekker dat het zo rustig was trouwens...kon overal goed bij :)

Je moet wel een freak zijn wil daar je op 30 april heen gaan, toch.
Mooie pics duderuud!

Voor mij geen betere besteding van Koninginnedag hoor. ;)
Ik hoop na mijn vakantie nog mooiere pics te kunnen maken, koop in de USA een goede zoomlens. De huidige is waardeloos.
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je anders op 30 april???
"leuk" de rommelmarkt af?..
zuipen hou ik toch niet langer dan 6 uur vol, dus kan ik beter pas in de avond beginnen :P
 
@duderuud

Mooie foto's ,ik was er zelf ook maar was ook met de auto :X
Met wat voor toestel heb je ze gemaakt ,en het is er die keren dat ik ben geweest altijd zo rustig.
2e manch was erg spannend. :]

vr gr marc
 
Wat zijn jullie voor motor rijders?? het was super mooi weer, geen juut op de weg gezien en nog de auto pakken!!! :(




:+
 
@duderuud

Mooie foto's ,ik was er zelf ook maar was ook met de auto :X
Met wat voor toestel heb je ze gemaakt ,en het is er die keren dat ik ben geweest altijd zo rustig.
2e manch was erg spannend. :]

vr gr marc

Canon EOS300D met een 20 jaar oude 100-200mm lens.
Ik had idd niet verwacht dat v. Drunen de 2e manche zou winnen, de 1e manche was v. Drunen helemaal nergens...

In de 2e manche maakte v. Rees een flinke fout, hij deed niet eens meer echt de moeite om weer bij te komen, echt veel haast had hij niet om die fout te corrigeren.
 
Ik was er ook...was een mooie dag...vooral de laatste ONK manche was spannend...plek 1 en 2.....uiteindelijk gewonnen door Marcel van Drunen.

ps mooie foto's Ruud.....als ik wist hoe je eruit zag irl had ik je even aangesproken.
 
Ondanks wegblijven van de zon toch nette foto's hoor :}

Hoe gaan die lui ooit zo plat met hun sm's :} ?
Kreeg wel eens te horen dat ik plat ging maar dat lijkt maar zo door hoogte sm. Enige keren dat ik echt plat door bochten ging was als het had geregend en er olie lag :+
 
Mooie foto's :} en wat verwacht je van die nieuwe zoomlens. :?
Beter/sneller scherpstellen of nog meer inzoomen ..

In het laatste geval neemt de moeilijkheidsgraad van compositie 10% toe per mm dat je inzoomt. :P

Jammer dat deze wedstrijd vandaag was, want vorig jaar reed van Drunen nog gewoon in Rozenburg op koninginnendag, net als de meeste andere cracks op de foto. :( ;)
 
Zeker, alleen niet scherp ;(

Maar dat ligt (denk ik) grotendeels aan de lens. Die heeft grote moeite met scherpstellen, vooral bij wat minder mooi weer...
 
Zeker, alleen niet scherp ;(

Maar dat ligt (denk ik) grotendeels aan de lens. Die heeft grote moeite met scherpstellen, vooral bij wat minder mooi weer...


Een vakman geeft nooit zijn gereedschap de schuld ;)

Maar er zitten hele leuke foto's tussen Ruud, netjes.
 
Kleine onbescheiden tip. ;) Spaart je sowiezo de onnodige aanschaf van een nieuwe lens. :P

Je moet scherpstellen op het punt waar je de foto wilt nemen, en dan de rijder in je zoeker volgen en dan net voordat hij dat punt bereikt op je knopje drukken. ;)

En ik moet zeggen dat de foto's er verder professioneel uitzien. :]
 
Dank voor de tip maar daar kwam ik ook al vrij snel achter (dat dat nodig was).

Probleem alleen is dat die zoomlens, ondanks dat je het knopje half ingedrukt houdt, 'ie alsnog scherp gaat stellen.

De standaard 18-55 lens maakt (veel) scherpere foto's, maar daar heb je weer niks aan als de actie 10-50 meter verderop is ;)
 
Hmm, zijn niet veel EF lenzen, zeker de oudere niet, waar dat niet kan..
Maar goed is mogelijk. ;)
Best scherp nog zo'n budget lensje dan.
thumbsup.gif

Nieuwe lens hoeft niet eens zoveel te kosten, Sigma, Tamron, Cosina of Tokina is ook goed, paar tankjes benzine voor de auto kost meer. ;)

Ik ga eens ff rijden met de CR, en bij iemand kijken van M-F die met zo'n ding aan het crossen is. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan