Waarom zou je dat willen weten? Er zijn zat mensen die niet het uiterste uit hun motor willen halen maar die wel graag beschikken over een hoop koppel of die graag snel over de autobahn willen rijden.Waarom zou je? Zul je nooit weten of je het uiterste uit die 650 hebt weten te halen.
ik ben met deze stupidWaarom zou je dat willen weten? Er zijn zat mensen die niet het uiterste uit hun motor willen halen maar die wel graag beschikken over een hoop koppel of die graag snel over de autobahn willen rijden.
Tis maar net wat voor insteek je kiest.
Ben zelf overigens begonnen op (en rij nog steeds) op een CBR600F. Daarvoor nooit verder gekomen dan de trapfiets.
Het is sowieso nooit aan te tonen dat onervarenheid de oorzaak is geweest van een ongeluk.Ik vindt het overigens pertinent flauwekul om te beginnen met een lichte motor om later pas een zwaardere te kopen. En al helemaal om dat met een rijbewijssyteem af te dwingen zoals dat nu gebeurt. Kul. Kijk maar eens naar de ongelukken met motoren zoals je die in de kranten tegen komt. Meestal wordt de motorrijder over het hoofd gezien door blik en dat is ook mijn ervaring.
Zie je geen verband?En al helemaal om dat met een rijbewijssyteem af te dwingen zoals dat nu gebeurt.Ongelukken door onervaren hardrijders (met onervarenheid als aanwijsbare oorzaak) hoor je toch een stuk minder.
Het is sowieso nooit aan te tonen dat onervarenheid de oorzaak is geweest van een ongeluk.
ERvarenheid kan ook weer de oorzaak zijn van een ongeluk,zodra iemand schouderophalend zegt ,ach ik zit elke dag op de weg,dan is dat ook een gevaar op de weg.maar wel aan te tonen dat ERvarenheid de oorzaak is van het kunnen vermijden van een ongeluk ...
Onder het motto...ERvarenheid kan ook weer de oorzaak zijn van een ongeluk,zodra iemand schouderophalend zegt ,ach ik zit elke dag op de weg,dan is dat ook een gevaar op de weg.
zelfde als 2 bezorgers van me nieuwe bank,kregen die bank niet door de voordeur,dus wij vallen erover ik ga niet voor de deur zitten met me nieuwe bank.
zegt die venta maar wij doen dit elke dag hoor ,hij past niet,hebben we ze maar weg gestuurd,en 10 min later stond de bank op zijn plek,pfffff hij doet het elke dag ,dat betekent niet dat je goed bent in je vak,of in de dingen die je doet.
ja zo kan je het ook zeggen,minder typwerk ookOnder het motto...
Twenty years of experience don't necessarily mean anything... You could have been doing it wrong for twenty years.
minder kicken als ie snel stuk isAuehmm Ik ben aan het oefenen op een 49cc telt dat ook.
Nee serieus, ik wil gaan motorrijden en zit/zat te twijvelen voor een gsx400 of gsx750. Denk dat ik na het lezen van die lap tekst toch maar met een gsx400 begin.
Heb trouwens ook nog een oogje op een RS250. Maar die zijn nog bijna even duur als een gsx.. Maar ik vind 2tact wel kicken opzich.
minder kicken als ie snel stuk is