Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

Achter iedere traan
schuilt een glimlach
van herinnering

Gecondoleerd...veel sterkte!

full
 
ff hier ook een berichtje van mijn kant redline rider en ik zitten nu samen achter de computer maar toch wou ik ff iets van me laten horen

ik heb in mij toen gebrekkig engels nog aan de hulpverleners gevraagt of ze in die bocht vaker waren geweest hij was blijkbaar de 5e al van dit jaar in die bocht die z'n leven heeft gelaten in die bocht

Verder namens redline en mij nog bedankt voor de steun betuigingen
 
Sterkte toegewenst. Ik weet niet wat schrijven, ben bang dat het het gevoel toch niet goed weergeeft. Gecondoleerd in jullie verdriet.
 
jeetje wat een drama. Dit zijn van die dingen waarvan je denkt dit gebeurt alleen een ander, tot dat je daar zelf staat...

Heel veel sterkte toegewenst voor iedereen.
 
Redline Rider, Motorfreakje en alle familie en vrienden van Motorfreak.

Ontzettend veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies!
 
Ik deel jullie pijn ben ook een vriend verloren door de motor.


sterkte aan z'n vriendin en ook niet vergeten z'n ouders...
die zullen een zware tijd te gemoed gaan . '(
 
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik moet zeggen na het verhaal te hebben gelezen.
ik zit hier gewoon met de rillingen op mijn rug en de tranen in mijn ogen.
Ik wil de vrienden, familie en bekenden heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.

Sterkte, Lucie
 
Ik wens iedereen die zich aangesproken voelt sterkte toe en hoop dat mensen hierdoor het motorrijden niet laten vallen.. R.I.P.
 
Wat een vreselijk verhaal zeg...ik heb meelij! '(
Veel sterkte toegewenst..
 
Gecondoleerd aan alle betrokkenen en nabestaanden ;(

Dit is al de zoveelste keer dat we met de neus op de keiharde feiten van onze hobby worden gedrukt.... Sterkte allemaal!
 
Redline, ik kan me niet voorstelen hoe ongelofelijk verschrikkelijk naar jij (en motorfreakje en alle andere betrokkenen) zich er onder moeten voelen. Het is natuurlijk verschrikkelijk voor Motor Freak (Wouter) dat hij zo aan zijn eind komt, en natuurlijk ook verschrikkelijk voor alle nabestaanden. Maar ik leef ook, naast met de vrienden en familie die hij achter laat, ook bijzonder met de directe getuigen mee. Veel sterkte in de komende tijd en houd je koppie er bij!
 
sterkte redline rider en de rest...

en gecondoleerd... '(
ik was dit weekend ook in de eifel en kep ook gemerkt dat veel bochten niet zijn zoals je denkt :X
 
Hé, sterkte jullie twee!!

En de rest van de betrokkenenen, vrienden, kennisen en familie...

[me]Godverdomme, "ff MF checken", lees je dit... ik zou bijna denken om te stoppen met lessen omdat ik dit soort dingen te vaak lees hier... Maarja, da's niet de manier om hier mee om te gaan natuurlijk.[/me]
 
Iedereen was verschrikkelijk ontdaan, kwaad en machteloos.
Ik wil iedereen van de groep veel sterkte wensen en bedanken voor de steun die we
in die korte tijd aan elkaar hadden.

Ik wens de familie en vrienden van Wouter heel veel sterkte toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan