Ook ik heb schade :(

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
:P om te beginnen NIETS ernstigs en alleen maar schade aan de motor niet eens aan mezelf te danken :P

Rijd ik vandaag ff vlug naar s'pap om te kijken waar hij zijn pas 5 maanden in bezit hebben CBR1100XX + EML speedline zijspan nu weer op ingeruild had ( een GL 1500 met EML GT3 Zijspan ) Ook zou ik meteen foto's maken dus had de digicam in me rugzak zitten.

Zie ik een DUIF op me afkomen dus ik wijk uit naar rechts want hij kwam van links ( dus ik had voorang :+ ) vliegt ie toch nog tegen me kuip op en ik voel iets tegen mijzelf weg schieten.

kijk ik om ziet de weg er zo uit :
spiegel-1.jpg


Dus ik stap af om me motor eens te bekijken ziet die er zo uit :

spiegel-3.jpg


En de spiegel die op dat stokje hoorde te zitten lag zo op de weg :
spiegel-2.jpg


Nog een close up van de motor :
spiegel-4.jpg


Ik heb dus nu in die 25 km heen en terug al 50 keer in me spiegel die er niet meer zit gekeken en nu pas snap ik hoe erg je ze mist :( :(

MAAR ik kan vortaan makkelijker door de poort achterom :P

Nadeel de spiegels die ik al heel lang wil zijn nog steeds niet leverbaar in de aansluiting die ik nodig heb.
EN origineel zou ik er meteen twee moeten want ze zien er anders niet uit. Of heeft iemand anders ze nog liggen :?
 
De duif is gevlogen heb nog rondgekeken maar zag hhem nergens . zijn veren heb ik wel bewaard :P

En ik heb geluk dat ik uitgeweken heb anders had ik een nieuwe kuipruit of mischien wel hele kuip kunnen kopen :(
 
Hhaa, weird... tja, beter je spiegel als je helm om maar wat te noemen he. Nieuwe kopen dan maar?
 
die terrorister gebruiken nu dus ook al duiven bij zelfmoord aanslagen :+
 
Heb ook ooit bijna een keer een duif om me helm gekregen. 't Scheelde maar een paar centimeter, me vader die achter me reed dacht dat ik de duif geraakt had, aangezien hij met de luchtstroom om mijn helm mee omhoog ging....gelukkig wat het slechts een close call...
 
Da's inderdaad mazzel hebben dat je zelf niet bent geraakt, zou dan toch lelijk af kunnen lopen.

Vogel gevlogen zonder briefje achter te laten natuurlijk ;)
 
Das best vervelend ja.. schiet niet echt op dan :)

Ach komt ook wel weer goed :) Die duif zal wel hesenpudding hebben ofzo nu :)
 
wees blij dat het je spiegel is en niet tegen je helm. Ik heb er ervaring mee. Daar wordt je niet vrolijker van, nog zeker 4 weken last gehad van mijn nek en rug.

Alsnog blijft het vervelend, zonde van het geld.
 
Die vogelpest is toch maar tot Someren??? En niet idv Eindhoven?? Dus duif mocht nog gewoon vliegen daar..

Maar toch heb je veel geluk gehad!

Trouwens ik heb ooit eens een eend onder tegen de motor gehad (CX500).. bah wat stinkt dat !!!
 
Ach ik heb ooit eens een eend tegen me kop gehad -> geen pretje. heb je echt nog dagen last van dus in dat opzich ben ik wel blij dat het mijn spiegel maar is.

heb ik wel een goede reden om er direct mooieren op te zetten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan