Ook ik heb schade :(

Lekker zo'n duif :( Gelukkig was het je spiegel en niet je kuip, of nog erger: je helm!
Wel jammer dat 'ie niet is blijven liggen, dan had je nog lekker wilde duif kunnen eten :9

;)
 
Ik heb vroeger op m'n brommer een keer een eend tegen m'n schouder gehad. Een eend probeerde de weg over te komen en werd geschept door een bmw die mij tegemoet kwam. Die eend ketste vervolgens van die bmw af en vloog vervolgens tegen mijn schouder. Ik kon gelukkig nog net m'n stuur loslaten en m'n arm terugtrekken zodat hij m'n schouder alleen wat schampte en en verder vloog de sloot in (heeft de overkant dus uiteindelijk wel gehaald :) ). Eend heeft het niet overleeft maar ik bleef gelukkig zitten (een fractie van een seconde later en ik had hem vol op m'n borst gekregen).
 
Spiegel moet je op de motorsloop halen. Scheelt poen en dan lijkt ie ook op je andere. Saint heeft wel adressen op z'n site staan.

Reed je wel hard of niet? Of ging die duif te hard?
 
Ik heb vorige week vrijdag nog een duif door mijn voorwiel gehad. Terwijl hij erdoor ging schudde mijn stuur een beetje heen en weer, maar verder niet. Afgestapt en de eventuele schade aan mijn fiets bekeken. Ik was bang dat bijv. mijn spatbord kapot was of zo. Niks, alleen wat bloed en veren. Geluk gehad. Althans, ik. De dojf is dojd.


CAT
 
:P om te beginnen NIETS ernstigs en alleen maar schade aan de motor niet eens aan mezelf te danken :P

Rijd ik vandaag ff vlug naar s'pap om te kijken waar hij zijn pas 5 maanden in bezit hebben CBR1100XX + EML speedline zijspan nu weer op ingeruild had ( een GL 1500 met EML GT3 Zijspan ) Ook zou ik meteen foto's maken dus had de digicam in me rugzak zitten.

Zie ik een DUIF op me afkomen dus ik wijk uit naar rechts want hij kwam van links ( dus ik had voorang :+ ) vliegt ie toch nog tegen me kuip op en ik voel iets tegen mijzelf weg schieten.

kijk ik om ziet de weg er zo uit :
(Afbeelding)

Dus ik stap af om me motor eens te bekijken ziet die er zo uit :

(Afbeelding)

En de spiegel die op dat stokje hoorde te zitten lag zo op de weg :
(Afbeelding)

Nog een close up van de motor :
(Afbeelding)

Ik heb dus nu in die 25 km heen en terug al 50 keer in me spiegel die er niet meer zit gekeken en nu pas snap ik hoe erg je ze mist :( :(

MAAR ik kan vortaan makkelijker door de poort achterom :P

Nadeel de spiegels die ik al heel lang wil zijn nog steeds niet leverbaar in de aansluiting die ik nodig heb.
EN origineel zou ik er meteen twee moeten want ze zien er anders niet uit. Of heeft iemand anders ze nog liggen :?

Da's Geldrop zo te zien, bij het Strabrecht en dat verzorgingstehuis??????? Pak die koelkast alvast maar in, want ik kom nu naar beneden :+ .
 
Nou als het goed is vanaf morgenavond een andere gebruikte spiegel -> Kosten : € Bierpakketje :P
 
OK ik geloof dat duiven iets hebben tegen suzuki RF's want vandaag heeft zo'n beest mijn rechter spiegel naar de vaantjes geholpen ;(

Toevallig niemand een rechter spiegel liggen :?
 
Heb et met men wolfje vroeger ook eens voorgehad terwijl ik aan het hangen in een bocht was , naftkraan stond scheef en been lag open :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan