Ook ik wordt papa..............

*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te licht en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Rare het volgende:
*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te ligt en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!
Gefeleciteerd met jullie zoon.

Veel geluk en gezondheid toegewenst!
 
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Rare het volgende:
*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te ligt en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!

Van harte gefeliciteerd man. Heel veel geluk en plezier met de kleine man. Geldt uiteraard ook voor je vrouw.
 
Gefeliciteerd met de kleine! Gelukkig is toch alles goed gegaan, en dat gewicht zit er zo aan hoor! Hoe is het met je vrouw?
 
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Rare het volgende:
*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te ligt en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!

Hartstikke mooi! Gefeliciteerd...

zag alleen een tikfoutje, of heb je hem niet vernoemd naar een frequente forumganger... :)
 
Inderdaad typefoutje , moet licht zijn en niet ligt. Maar de naam is Milan, jij bedoelt Millio?
 
Ik mag nog 15 weken van mijn vrijheid genieten :}

Rare, van harte gefeliciteerd *D

Hoeveel weken te vroeg is Milan geboren??
 
Milan is 3 weken te vroeg geboren maar met een groei-achterstand van 4 weken, dwz dat hij ongeveer de grootte heeft van een 32 a 33 weken oude baby. Omdat hij 37 weken oud is is hij wel helemaal volgroeid, dwz hij kan zichzelf op temperatuur houden, zelf ademhalen enz, enz. Alleen hij heeft nog niet de kracht in de kaken om de minimale hoeveelheid voeding per dag binnen te krijgen, dit gaat via een sonde. Als dat lukt mag hij naar huis!
 
Van harte gefeliciteerd met de kleine. Blij om te horen dat alles goed gaat met Milan en natuurlijk
vrouwlief.

GEBAK voor iedereen..toch?
 
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Rare het volgende:
*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te ligt en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel errug gefeliciteerd!!!!! Ik ben blij dat alles goed is!
 
Milan is 3 weken te vroeg geboren maar met een groei-achterstand van 4 weken, dwz dat hij ongeveer de grootte heeft van een 32 a 33 weken oude baby. Omdat hij 37 weken oud is is hij wel helemaal volgroeid, dwz hij kan zichzelf op temperatuur houden, zelf ademhalen enz, enz. Alleen hij heeft nog niet de kracht in de kaken om de minimale hoeveelheid voeding per dag binnen te krijgen, dit gaat via een sonde. Als dat lukt mag hij naar huis!

Dat gevoel ken ik! Wij hebben 2 weken moeten wachten voordat mijn zoontje mee naar huis mocht. Jouw eerstvolgende hoogtepunt: Milan drinkt een heel flesje. Voor ons een echt feest!!!!

Ik wil je wel even waarschuwen voor de kraamhulp. Wij kregen het niet omdat onze zoon dus die 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Stom verzekeringsgezeik, maar hou er een beetje rekening mee dat je er straks met z'n 2-en voorstaat!!!

En verder: GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN!!!!
 
Op vrijdag 28 juni 2002 09:52 schreef Rare het volgende:
*D JAWEL!!! *D

IK BEN PAPA :) , donderdag 20 juni is mijn zoon Milan geboren en woog 2085 gram. wel iets te ligt en hij ligt nu nog steeds in het ziekenhuis '( , met een beetje geluk mag hij maandag naar huis. Alles gaat goed, hij moet alleen een beetje sterk worden maar dat gaat hartstikke goed! *D *D *D

Bedankt voor jullie steun!!!!

Van harte gefeliciteerd iig, ook voor de vrouw natuurlijk! :}
En als ik het zo lees komt het vast goed. Geniet er maar van als ze nog zo lekker afhankelijk zijn, gaat over namelijk!
Dus voor alle andere aankomende vaders..............Maak je borst maar nat :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan