Ook ik...

Dat had je beter niet kunnen zeggen, iemand met jou :} rijkwaliteiten :} moet dat nu natuurlijk ook zonder problemen kunnen. }) })
ik weet wel zeker dat ik dat niet in 1x kan...maar ik wilde hier alleen maar mee aangeven dat deze motor best potenties heeft...ondanks dat het niet zo bekend type is :) :P
 
Ik las: "BSM High mounted pijpen" en dacht: OH NEE!!!
Ik zag het plaatje en dacht: WOOOOW!!! :} :}

Tip: gooi je duo voetsteunen er ook meteen af!

Geile fiets Napo! Welcome in the world of the Twins.
 
IK VIND DIE UITLATEN ENORM :9~

dit is de fiets waar ik ooit nog mee wil rijden maar kvind het jammer dat er nog niet veel mooie vervangonderdelen en extras te vinden zijn. Jij hebt ze blijkbaar goed gevonden. zéker een foto posten als je em hebt!!!!!!!!!!!!!
 
Zo'n SV 1000 rijd aardig vlot door hoor...

Maandag 14-7 reed Wil voor mij op Zandvoort met de blauwe SV.
Daar zit genoeg vermogen in om heel veel plezier mee te maken :}
 
Zo'n SV 1000 rijd aardig vlot door hoor...

Maandag 14-7 reed Wil voor mij op Zandvoort met de blauwe SV.
Daar zit genoeg vermogen in om heel veel plezier mee te maken :}
hehehe...en kon ie het een beetje? tis al een ouwe man ;)
 
ben NIET gevallen...maar heb een andere motor gekocht...het moest er toch maar is van komen.

verschillende keren heel stevig getwijfeld, (sp1,gixxer 1000)...
maar wat is het geworden...een NIEUWE sv1000s van suzuki.

Gefeleciteerd met je nieuwe aanwinst.
Geen verkeerde keus, want het is een hele mooie fiets.
Mijn collega heeft er ook één. Een zilver met titanium BSM dempers en ook een superbike stuur erop.

Er zijn momenten dat ik er aan denk om eens geen vierpitter meer te kopen. In het grijs verleden was mijn tweede motor een XS500 en daarna alleen maar vierpitters gekocht. Misschien komt het er nog wel eens van :)

Veel rijplezier op de SV1000S :]
 
congratz....

mooie fiets...had Wil ook al gecomplimenteerd met de SV.....

is absoluut een goede stuurfiets......voor de rest een 9 voor de uitvoering
 
congratz....

mooie fiets...had Wil ook al gecomplimenteerd met de SV.....

is absoluut een goede stuurfiets......voor de rest een 9 voor de uitvoering
zooo..dat ik dat van jou mag horen...tis ongekend ;) maarum..bedankt...
uhm...wat moet ik doen voor de 10 mosseL? ;)
 
zooo..dat ik dat van jou mag horen...tis ongekend ;) maarum..bedankt...
uhm...wat moet ik doen voor de 10 mosseL? ;)
Wat je moet doen voor de 10? Dat afgrijselijke achterlicht eruithalen en overheenrijden. Voor de rest is het een erg mooie fiets!!!

Gefeliciteerd! (Maar dat achterlicht moet je echt verbranden :r )
 
even voor de duidelijkheid..dit is wil (afgelopen motorxtra dag zandvoort), de eigenaar van zaanstad motoren, op zijn fiets had ik dus gereden voordat ik m kocht.

full
 
Napo,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd :) met de nieuwe aanwinst. Ik hoop dat je er vele veilige kilometers mee zult :] . Uiteraard gaat het mij als BB rijder aan het hart ;) dat je de BB aan de kant hebt gedaan. Je hebt er zeer fraaie toeren mee uit gehaald. Bij de laatste BOC rit heb je nog even wat kleine (Voor mij vreselijk grote)kunstjes mogen vertonen. :} :} :}

Nogmaals veel succes met de nieuwe fiets *D
 
jazeker....ik heb er al weer 1200km opstaan sinds afgelopen zaterdag. :)
plaatjes komen pas op het moment dat de mods er allemaal opzitten...

en het stuurt wel ff 100x beter als die bb...en die remmen zijn helemaal super...voorvering vind ik wat aan de slappe kant, maar dat gaan we nog oplossen door hyperpro er onder te schroeven! :)

a.s. vrijdag wordt het stuur gemonteerd en de remleidingen + de knipperlichtjes voor worden veranderd ! :)

volgende week vrijdag komen de uitlaten erop en gaat die gore-lelijke taartschep ervanaf! (eindelijk, want dat ding is toch een partij lelijk) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan