Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Oom agent heel erg bedankt




Jij rijdt altijd gevaarlijk Mier
Is het niet je uitlaat dan is het wel je rijgedrag.
schaam je
Door jou soort krijgen wij de nette en fatsoenlijke motorrijder een slechte naam
 

Das lekker zo ben ik ook wel eens gepakt met iets van 120 waar je 50 mag....
Lekker knallen met de cat heerlijk weertje zondags langs het WFC in amsterdam(schipluidenlaan) inene ook uit het niets ome agent achter me stoppen heel verhaal en daarna een dikke smile op zn face of ik dat niet meer wou doen.
Ik ken het gevoel wat jij voelde (bek vol tanden)
 
Dus ik was lekker aan het rijden, goed aan het spiegelen niets aan het handje.

Nou toen moest ik wel even slikken, ik schrok echt van het feit dat ik hem gewoon niet heb zien aankomen. Hij was er gewoon in 1 x.


Eigenlijk zou dit je toch wel aan het denken mogen zetten, over je eigen beeld van je oplettendheid, het had immers ook een vrachtwaggel kunnen zijn die je kennelijk niet had zien aankomen...

Maar wel leuk om te lezen dat er nog steeds echte dienders zijn...
 


Lijkt mij sterk dat een vrachtwagen mij op dat moment ging inhalen


Zo een vrachtwagen wil ik ook wel hebben
 


kleine nuance; in duitsland weet iedereen dat er hard gereden word, die ict-ers/bejaarden/bouwvakkersbusjes kijken wel 16 keer voordat ze hem naar links gooien

hier verwachten ze zulke snelheden gewoon niet

en ja, ik heb ze hier ook gereden
 
Hey Mier!

Ik wil je nog bedanken dat je aan me denkt als je op de motor zit

maar ach, je heb weer mazzel gehad, maar dat wil niet zeggen dat je er wat van moet leren natuurlijk! k zie je wel weer op de A6 oid! Gaan we weer ff lekker tripeleren, rechts inhalen en vooral de snelheid overtreden

is al weer ff geleden..
 
knappe vrachtwagen die hem bij ken houden
 
sjezus man..... Je rijdt als een malle en vindt het niet gevaarlijk

Wat denk je van al die auto's die zich de pleuris schrikken van die motorrijder en per ongeluk een rukje aan het stuur geven.....
Dit is gewoon dagelijkse kost hoor op de A6... komt door al die koekblikken die onnodig links blijven plakken met hun slakke gangetje... daardoor zijn de motorrijders die wel 'haast' hebben genoodzaakt zulke inhaal akties te ondernemen. Je wilt tenslotte graag naar huis (en naar het werk), omdat je vrouw/vriendin daar met smart op je zit te wachten..
 


Ik heb er nu al zin in