En dat zet mij wel aan het denken betreffende de smeerkwaliteiten van deze olie
Is de kwaliteit niet goed als de koppeling niet slipt?En dat zet mij wel aan het denken betreffende de smeerkwaliteiten van deze olie
Moet idd 10W-40 in volgens het boekje.
Vervang je alleen de koppelingsplaten(staal)of ook de gevoerde frictieplaten.
Heb jij die speciale sleutel die bij de SF nodig is om de koppeling te demonteren of een speciaal trucje
Moet binnenkort nl ook
[afbeelding]
van een Duits forum, in een U-vorm gebogen spijker schijnt ook goed te werken.
Maar welke monteur heeft spijkers ?
Moet idd 10W-40 in volgens het boekje.
Vervang je alleen de koppelingsplaten(staal)of ook de gevoerde frictieplaten.
Heb jij die speciale sleutel die bij de SF nodig is om de koppeling te demonteren of een speciaal trucje
Moet binnenkort nl ook
Is de kwaliteit niet goed als de koppeling niet slipt?
En dat zet mij wel aan het denken betreffende de smeerkwaliteiten van deze olie
Dit hoort echt in het Action topic thuis maar dit slaat echt als een tang op een varken. Dan stel je bij elke olie waarbij de platen niet slippen vraagtekens of het wel goed smeert? Elke vorm van logica ontgaat mij.
Nee als de koppeling slipt dan is de olie niet geschikt voor een motor met natte koppeling.
Of de koppeling moet versleten zijn.
of je veren zijn te slap
of de kabel staat te strak
of...
tis niet altijd zomaar even de olie
En dat zet mij wel aan het denken betreffende de smeerkwaliteiten van deze olie
Als de dikte van de veer groter is kan dit meevallen.dan zullen ze wel te kort zijn en weer gaan slippen.