Op- en afritten A6 Almere Buiten

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Bij mij alom bekend: voordat ik thuis ben doe ik standaard alle bochtje 3 a 4 keer.....

De laatste dagen ben ik niet meer alleen, vanmiddag zelfs nog 3 anderen die rond gingen (niet zo hard, maar ze hadden wel lol....).

Bekenden van hier???
 
Hadden ze niet. Ik was na de laatste wel ff gestopt, maar diegene die toen achter me zat reed door.

Volgende keer beter.
 
ik doe dat ook vaak ja...

echt lekkere bochten afrit 7 a6 amsterdam richting lelystad :}

kwam er net langs en zag aardig wat sporen van stepjes/sliders in de binnenbocht :}
 
Daar kom ik in het weekend nog wel eens, afrit 6 lelystad almere dan weer terug naar afrit 7? almere lelystad en dat dan een kilometertje of 100. :+
Leuke bochies.
 
als t niet zo hard ging maar wel lol.. dan was ik t ( misschien)
zwarte gpz 550 met melandri helm

Was wel een zwarte bij, maar of jij het was?? Jij hebt toen vorig jaar toch wel eens meegereden met afritjes??

Misschien zijn de sporen wel van mijn sliders, zijn bijna op nu. (al weer....)
 
Net weer fff mijn favoriete bochtjes gepakt. Ik vond het bij het oprijden van de snelweg richting A'dam verdacht stil.

Kijk ik net het journaal: kilometertje of wat daarvoor is vanmorgen een motorrijder omgekomen in de mist.

Nu ben ik daar vanmorgen voor 06.00 uur ook de snelweg opgereden: het is waar, ik zag echt geen kloot. Heb me net na de oprit in laten halen door een koekblik en heb continu 100 meter achter zijn mist-licht gezeten (hoef ik niet te kijken).

Ik neem me ook altijd voor dan om als er geremd wordt links of rechts de vluchtstrook te pakken om er voorbij te geraken. Als motorrijder wil je niet achter in de file staan in de mist.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan