Op kawa uit 1993 een digitale snelheidsmeter maken

CFier1100

Rookie
13 aug 2019
11
0
Beste techneuten,

Graag jullie advies: Ik ben een kawasaki Zephyr 1100 uit 1993 aan het ombouwen tot cafe racer. Ik wil dan een Daytona snelheidsmeter plaatsen (digitaal). Je kunt van die speed sensoren kopen die je in de km kabel aansluiting op het wiel schroeft en mechanisch omzet naar digitaal. Het is allemaal prijzig spul dus ik ben erg benieuwd of het goed werkt. Iemand ervaring?

Bedankt, Toine
 
Beste techneuten,

Graag jullie advies: Ik ben een kawasaki Zephyr 1100 uit 1993 aan het ombouwen tot cafe racer. Ik wil dan een Daytona snelheidsmeter plaatsen (digitaal). Je kunt van die speed sensoren kopen die je in de km kabel aansluiting op het wiel schroeft en mechanisch omzet naar digitaal. Het is allemaal prijzig spul dus ik ben erg benieuwd of het goed werkt. Iemand ervaring?

Bedankt, Toine
Ik heb zo'n convertertje er tussengezet van koso, werkt goed hoor, geen problemen mee.
 
Beste techneuten,

Graag jullie advies: Ik ben een kawasaki Zephyr 1100 uit 1993 aan het ombouwen tot cafe racer. Ik wil dan een Daytona snelheidsmeter plaatsen (digitaal). Je kunt van die speed sensoren kopen die je in de km kabel aansluiting op het wiel schroeft en mechanisch omzet naar digitaal. Het is allemaal prijzig spul dus ik ben erg benieuwd of het goed werkt. Iemand ervaring?

Bedankt, Toine
Misschien niet geheel on-topic maar ik heb de voorkeur voor de magneetjes, zelf heb ik ze op de achterremschijf geplakt dus geen kabeltje aan de voorkant die naar beneden loopt en dus ook een cleanere look.
 
Heel lang geleden zo gedaan
C9E77EEA-F528-4E4B-97A8-97D0CCF890F4.jpeg
 
Nee, ik ben behoorlijk blue hier, dus ik heb er geen project van gemaakt, ik heb ook nog niet gekeken hoe het moet. Ik ben overigens al blij met de input die er zo komt. Top,
 
Terug
Bovenaan Onderaan