Op weg naar een ZXR4-RRR

Gaat dit projekt slagen ?

  • Tuurlijk

    Stemmen: 39 67,2%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 8 13,8%
  • Niet echt

    Stemmen: 4 6,9%
  • Ik ken hem... dit wordt een ramp

    Stemmen: 7 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Vanaaf moest ik opruimen..... ;(

Wist niet waar ik mijn kuipdelen moest laten, dus heb ze maar even op de fiets geschroefd; Opgeruimd staat netjes O-)

Nog vlug wat fotootjes geschoten want ik moest mijn fototoestel ook opruimen. Verder mijn lekkende verfspuit met een pakking van de buurman gerepareerd (die heeft ook álles liggen :Y ).

full
 
Vanaaf moest ik opruimen..... ;(

Wist niet waar ik mijn kuipdelen moest laten, dus heb ze maar even op de fiets geschroefd; Opgeruimd staat netjes O-)

Nog vlug wat fotootjes geschoten want ik moest mijn fototoestel ook opruimen. Verder mijn lekkende verfspuit met een pakking van de buurman gerepareerd (die heeft ook álles liggen :Y ).

[afbeelding]


Ik zeg trek die strepen door op je zijkuipen en ook op topkuip en knal de orignele koplamp er weer in :P
 
Op volgende foto is te zien dat ik het zwart nog moet laten doorlopen op de topkuip (onderzijde). Eerst maar aftekenen nu de kuipdelen nog op elkaar zitten.....

full
 
Wat ik aan spuitwerk nog wil doen, is behalve het vlakje doortrekken (zie boven), het spuiten van gespikkeld zwarte vlakken (zelfde als frame en achterbrug). Hoe dat op de zijkuip eruit gaat zien, heb ik geprobeerd te schetsen.... Zie afbeelding.

Op de gespikkelde oppervlakken komen dus géén stickers. Op de hoogglans zwarte vlakken dus wel.... Deze verwacht ik met een paar dagen binnen....

full


Dussssss:
- De "punt" op de onderkuip gespikkeld zwart
- Het vlak naar beneden doortrekken op de tank gespikkeld zwart
- Bovenzijde kontje (volgende schets) gespikkeld zwart
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een poll geplaatst (op een ander topic, want degene die ik hier wilde plaatsen kon ik telkens niet terugvinden ;( ) Het gaat over mijn koplamp(en) en je kunt je stem uitbrengen door hier te klikken.... :P
 
MAZZEL

Ja ook ik heb ook eens mazzel. Heb een schitterend achterlicht gekregen. Het lijkt nog te passen (nog beter dan een origineel 999 achterlicht) wat vorm betreft bij mijn fiets. Het is ook nog vrijwel onbeschadigd. Alleen de beugel moet ik er af halen denk ik. Zie foto....

Weet eigenlijk niet wat de bovenkant is, omdat ik het nog nooit gemonteerd gezien heb. Maakt ook niet uit.... het is aan alle kanten :9~ Denk dat het van een italiaanse fiets komt.... :P
full
 
... heb vlug ff met een aantal ty-wraps gekeken hoe het ding ongeveer komt te zitten... :9~

Qua vorm ziet dit er wel érrug gelikt uit !! :9 :P :9~
full


Dat wordt dus zelf een beugeltje fabriceren waar dan ook de nummerplaat nog aan kan....

Stickers zijn overigens nog niet binnen '(
 
Laatst bewerkt:
Echt mega vet project!
Je zal een van de weinige ZXR400's hebben met zadel verwarming voor die koude winter maanden ;) !
Ga je nog aan de gang met polyester voor die 2 mooie ophang punten op je tank ? :P ?
Afdek kapje erop maken zou zonde van je broek zijn anders O-)
 
Laatst bewerkt:
LAMP OPHANGEN

Ben nog even bezig geweest een passende beugel te maken. Zwart gespoten met een spuitbusje. De beugel ziet er zó uit....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan