op zoek naar sportieve twins

Rud1e

Die hard MF'er
21 dec 2003
740
0
Dordrecht
Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje heb ik een viercilinder motor. De Honda sevenfifty.
Maar eigenlijk wil ik toch weer terug naar een twin.
Alleen wat is er eigenlijk in te krijgen?
Uiteraard de Ducs :}
Maar een Duc valt nogal buiten m'n budget.

Ik ben dus op zoek naar een sportieve (hoeft niet perse supersport) V-twin motor van >100pk
Wat voor suggesties hebben jullie?

Groeten, Rudy.
 
:P

SSR-NOIR%20PROFIL%20GAUCHE.JPG
 
Wil je een naked of een ss of maakt het niet zoveel uit. Wat ik zelf wel een leuk dingetje vind is de Cagiva Raptor.

Ik ben gewoon aan het orienteren en modellen aan het vergelijken. Maar m'n voorkeur gaat nu uit naar een naked. Maar ik ben te beïnvloeden :+
 
TLR/S of voor nog meer fun. mensen die hem ooit weg doen hebben allemaal spijt als haren op hun hoofd (het Jaymn-gevoel), zo verslavend en uniek is ie.
en vet natuurlijk:

tlr8.JPG
 
TLR/S of voor nog meer fun. mensen die hem ooit weg doen hebben allemaal spijt als haren op hun hoofd (het Jaymn-gevoel), zo verslavend en uniek is ie.
en vet natuurlijk:

(Afbeelding)

:^

Zelf heb ik ook ooit mijn TLR weggedaan, maar ik moest er snel weer 1 terug hebben. :Y

Hier mijn eerste TLR met een SPeen...

full
 
Bedankt voor de reacties, laat ze maar komen.
Kan ik tenminste een beetje shoppen.

Dit vind ik ook wel een schitterend ding:

full
 
Jeeeeemig, wie weet wat voor ding dit is ????:} :} :} :}

De Kale

staat erop toch? Boxer ssr :P
mooiste model van 2006, magoed, mag ook wel voor dat geld :X

Heb zelf trouwens ook een tlr gehad (was zelfs mn 1e bike), supergave motor, maar wel erg lomp en zwaar. Toen ik overstapte op de gix was het net alsof ik op een bmx zat, maar sturen :}
Op het circuit kan je beter een gix hebben, op straat is zo'n tlr weer erg lekker. Het heeft allebei wel iets. btw SP1/2 vond ik ook super!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan