Oproep Jerryt Projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe ook hier de vraag(net bij de buren ook al gestelt)hoe ik in 1 keer een partij pics hier neer flikker? :?
Dochterlief heeft een hele boel op de camera staan. :+
(Van de Meet dan natuurlijk.... O-) )
G, ik gebruik een tool genaamd Adobe Lightroom. Daarin kun je alle foto's selecteren en kiezen voor "Exporteren". Bij het exporteren kun je opgeven hoe lang de "lange zijde" van de foto moet worden. De korte zijde berekent hij dan zelf. Mapje opgeven waar ze moeten staan en klaar.

Dan zet ik alle foto's uit dat mapje op m'n webspace (krijg je gratis bij elke provider) en flikker ik alle links naar de foto's hier tussen [img ] en [/img ]

Het enige dat veel werk is, is de links zelf intypen op MF, maar dan doe ik dan weer met MS Excel zodat ik het alleen maar hoef te copy en pasten.
 
G, ik gebruik een tool genaamd Adobe Lightroom. Daarin kun je alle foto's selecteren en kiezen voor "Exporteren". Bij het exporteren kun je opgeven hoe lang de "lange zijde" van de foto moet worden. De korte zijde berekent hij dan zelf. Mapje opgeven waar ze moeten staan en klaar.

Dan zet ik alle foto's uit dat mapje op m'n webspace (krijg je gratis bij elke provider) en flikker ik alle links naar de foto's hier tussen [afbeelding]

Het enige dat veel werk is, is de links zelf intypen op MF, maar dan doe ik dan weer met MS Excel zodat ik het alleen maar hoef te copy en pasten.

Godzamme!Kan dat ook in gewoon klootjesvolktaal!!??Lijkt wel Russisch! _O-
Ik haak direct af ,dochter komt direct thuis. O-)

Toch bedankt Sandor!En bedankt voor jouw pics en gezellige aanwezigheid!Klasse. :}
 
Laatst bewerkt:
test:
img1666y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dochterlief is op de andere pc 84 pics aan het versturen via dat imagenshackgebeuren.
Dat duurt effe ja! _O-

Trage verbinding hier geloof ik,moet allemaal lowbudget natuurlijk..... O-)
 
Laatst bewerkt:
Dochterlief is op de andere pc 84 pics aan het versturen via dat imagenshackgebeuren.
Dat duurt effe ja! _O-

Trage verbinding hier geloof ik,moet allemaal lowbudget natuurlijk..... O-)


Gewoon naar www.mijnalbum.nl

Zeer simper en gemakkelijk...
 
Was inderdaad gezellig, mooi om al die projecten zo bij elkaar te zien 8-)
Maar van wie was nou die RG500? Zag er goed uit! Interessante achterschokbreker ook, op lucht?

Heb je daar toevallig ook een foto van Matje, daar word ik behoorlijk nieuwsgierig van als RG500 liefhebber.
 
hey gerard, ik ben de streetfighterblad nog vergeten mee te nemen bij jouw.
ik stuur vande week ook nog de sd card van de camera terug naar jullie, had mn zwager even geleend op de meet, hij was zijn card vergeten thuis.

komt allemaal goe

foto's ????waar?? _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan