Oproep Jerryt Projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was ruk met die grote pics. :( Straks nog maar een keer proberen met kleinere. :W
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. hier geeftie wat problemen.. krijgt niet alle foto's in een keer geladen....
Wat ik er van zie ziet er goed uit! Was een toffe middag, super koffie, goed broodje burger en een hoop mooie fietsen, ook weer wat nieuwe gezichten. Voor herhaling vatbaar.

Snel weer eens die kant op ;).
 
Die had ik ook gezien maar daar schiet ik niet veel mee op, is maar een halve motor op te zien, dus als iemand hier nog wat goeie foto's heeft van de RG500 graag!
 
Die had ik ook gezien maar daar schiet ik niet veel mee op, is maar een halve motor op te zien, dus als iemand hier nog wat goeie foto's heeft van de RG500 graag!

Komt er aan!Heb godzamme alle 75 pics 1voor1 verkleint! :(

Hoe kan ik nu op de MAKKELIJKSTE manier deze 75 pics van ong.100kB hier neer pleuren?
Klotezooi! :( Heb hier helemaal geen geduld voor) O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- wie jij of je dochter?? :+ })

Dat verkleinen kan ook in 1 keer Jerryt, bijvoorbeeld met het gratis programmaatje Irfanview......
 
Laatst bewerkt:
of tijdens het uploaden :-)

volgende meeting bij jou thuis kan iemand het jou beter eens voordoen ;)

Godzamme nee! waarom neem je anders kinderen? :W laat ze hun eten maar verdienen _O-
 
Laatst bewerkt:
daarom maak ik zelf altijd max 30 foto's... ben je anders zo lang bezig met bewerken en verkleinen enzo :+
 
Knap gedaan hoor Jerryt :} Heppie dat nou helemaal zelf gedaan?? :+

Eindelijk een goeie foto van de RG!
 
En een beeeeeetje _O- hulp van het vrouwtje. :}
Mijn steun en toeverlaat...... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan