oude of nieuwe ruskenhoek 2016

Ik stem voor snelle ruskenhoek. Ieder signaal wat we kunnen geven helpt wellicht
 
ok niemand enige info dus :P

Ik zou het persoonlijk echt erg jammer vinden als dit zu gebeuren.....
 
Op de motor beurs onze story verteller gesproken van de zac en hij vertelde dat er maar een hele kleine kans was op de snelle ruskenhoek. -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet helemaal op de hoogte maar geld dit ook voor recreatieve circuitdagen zoals bij bijvoorbeeld MSH?
Of heeft dit alleen betrekking op zac?

Niet dat het een ramp zou zijn maar wel jammer, de snelle ruskenhoek is toch een stuk vetter om te rijden.
 
Ik ben niet helemaal op de hoogte maar geld dit ook voor recreatieve circuitdagen zoals bij bijvoorbeeld MSH?
Of heeft dit alleen betrekking op zac?

Niet dat het een ramp zou zijn maar wel jammer, de snelle ruskenhoek is toch een stuk vetter om te rijden.
Er wordt 1 lijn getrokken dus geen onduidelijkheid meer.
 
als ik zo alle meningen hoor van de RIJDERS...waarom denken ze er dan over om die ruskenhoek te veranderen.

zitten er in dat groepje wat dat beslist wel motorrijders? of zijn dat van die mensen die gewoon elk jaar wat te zeiken willen hebben?

maken ze het circuit weer wat mooier denken ze paar jaar later laten we het maar weer verkloten...
 
als ik zo alle meningen hoor van de RIJDERS...waarom denken ze er dan over om die ruskenhoek te veranderen.

zitten er in dat groepje wat dat beslist wel motorrijders? of zijn dat van die mensen die gewoon elk jaar wat te zeiken willen hebben?

maken ze het circuit weer wat mooier denken ze paar jaar later laten we het maar weer verkloten...

Mooi he, net ambtenaren :D
 
en zeker wat tempo betreft , wat hebben die gasten daar een tijd voor nodig !!

Het is net als de politiek. Die zitten er helemaal niet voor het "volk" maar slechts voor zichzelf. Anders waren ze allang overbodig geweest :P

Maar ben erg benieuwd. Wordt dan volgend jaar seizoen idm ipv Assen cup met die gare oude ruskenhoek haha
 
Wat een negativiteit allemaal, natuurlijk hebben we het liefst de snelle Ruskenhoek maar wij hebben geen inzicht in de ongevallen die er gebeuren!
Hoe kunnen wij dan oordelen over de beslissing die zij maken?

Persoonlijk heb ik het idee dat de ongevallen wel meevallen bij de wedstrijdrijders (ZAC en OW cup) maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.

Nogmaals ik heb liever de snelle maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij O-)
 
maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.
Blijft de vraag over of de Ruskenhoek daarin zoveel verschilt van de Ramshoek.

maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij O-)
Daar noem je inderdaad een voordeel van de oude!
Nieuwe Ruskenhoek is op ons niveau toch wat lastiger inhalen.
 
Blijft de vraag over of de Ruskenhoek daarin zoveel verschilt van de Ramshoek.Daar noem je inderdaad een voordeel van de oude!
Nieuwe Ruskenhoek is op ons niveau toch wat lastiger inhalen.

Er zijn veel mensen die remmen voor de nieuwe Ruskenhoek terwijl ze alleen veel eerder van het gas afgaan bij de Ramshoek. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wat meer moeite had met de nieuwe Ruskenhoek, duurde ff voordat ik deze vol in durfde te sturen :$
 
Wat een negativiteit allemaal, natuurlijk hebben we het liefst de snelle Ruskenhoek maar wij hebben geen inzicht in de ongevallen die er gebeuren!
Hoe kunnen wij dan oordelen over de beslissing die zij maken?

Persoonlijk heb ik het idee dat de ongevallen wel meevallen bij de wedstrijdrijders (ZAC en OW cup) maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.

Nogmaals ik heb liever de snelle maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij O-)
de reden waarom de snelle Ruskenhoek nu ter discussie staat, die is ons allemaal wel duidelijk.............
Maar blijft nog steeds de vraag , waarom moet dat zo lang duren ????
Alle organisaties zijn inmiddels gehoord voor wat betreft hun standpunt , hak nu de knoop door zou ik zeggen en durf nu eens een beslissing te nemen !!
|(
 
Wat een negativiteit allemaal, natuurlijk hebben we het liefst de snelle Ruskenhoek maar wij hebben geen inzicht in de ongevallen die er gebeuren!
Hoe kunnen wij dan oordelen over de beslissing die zij maken?

Persoonlijk heb ik het idee dat de ongevallen wel meevallen bij de wedstrijdrijders (ZAC en OW cup) maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.

Nogmaals ik heb liever de snelle maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij O-)


Waarom negatief? Ik ben een grof betalende klant die waar voor zijn geld wilt... Organisaties maken dikke winsten omdat wij op Assen willen rijden. Als de baan dan mijn inziens een stuk minder leuk wordt. ja dan ben ik minder gelukkig...... Ik wil het circuit rijden zoals de moto gp dat ook doet. Niet en of andere vercrackte kutversie ervan ;-)

Dan consequent zijn en ramshoek ook een chicane erin
 
Waarom negatief? Ik ben een grof betalende klant die waar voor zijn geld wilt... Organisaties maken dikke winsten omdat wij op Assen willen rijden. Als de baan dan mijn inziens een stuk minder leuk wordt. ja dan ben ik minder gelukkig...... Ik wil het circuit rijden zoals de moto gp dat ook doet. Niet en of andere vercrackte kutversie ervan ;-)

Dan consequent zijn en ramshoek ook een chicane erin

of vlak voor de ruskenhoek de korte baan richting de ramhoek nemen, is alles opgelost :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan