soulreaver
Die hard MF'er
iemand betrouwbare info?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En met z.s.m. bedoelt Roy in Parc Ferme.
Er wordt 1 lijn getrokken dus geen onduidelijkheid meer.Ik ben niet helemaal op de hoogte maar geld dit ook voor recreatieve circuitdagen zoals bij bijvoorbeeld MSH?
Of heeft dit alleen betrekking op zac?
Niet dat het een ramp zou zijn maar wel jammer, de snelle ruskenhoek is toch een stuk vetter om te rijden.
dus langzame Ruskenhoek en met de TT weer de snelle?Er wordt 1 lijn getrokken dus geen onduidelijkheid meer.
dus langzame Ruskenhoek en met de TT weer de snelle?
Toch nog enige onduidelijkheid...
Met de TT de snelle, dus wij ook de snelle!
Ja idd, zo verwarrend allemaal.Inderdaad, ik ben na een paar dagen ZAC altijd in de war als ik eind juni de TT weer rij
als ik zo alle meningen hoor van de RIJDERS...waarom denken ze er dan over om die ruskenhoek te veranderen.
zitten er in dat groepje wat dat beslist wel motorrijders? of zijn dat van die mensen die gewoon elk jaar wat te zeiken willen hebben?
maken ze het circuit weer wat mooier denken ze paar jaar later laten we het maar weer verkloten...
en zeker wat tempo betreft , wat hebben die gasten daar een tijd voor nodig !!Mooi he, net ambtenaren :D
en zeker wat tempo betreft , wat hebben die gasten daar een tijd voor nodig !!
Blijft de vraag over of de Ruskenhoek daarin zoveel verschilt van de Ramshoek.maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.
Daar noem je inderdaad een voordeel van de oude!maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij
Blijft de vraag over of de Ruskenhoek daarin zoveel verschilt van de Ramshoek.Daar noem je inderdaad een voordeel van de oude!
Nieuwe Ruskenhoek is op ons niveau toch wat lastiger inhalen.
de reden waarom de snelle Ruskenhoek nu ter discussie staat, die is ons allemaal wel duidelijk.............Wat een negativiteit allemaal, natuurlijk hebben we het liefst de snelle Ruskenhoek maar wij hebben geen inzicht in de ongevallen die er gebeuren!
Hoe kunnen wij dan oordelen over de beslissing die zij maken?
Persoonlijk heb ik het idee dat de ongevallen wel meevallen bij de wedstrijdrijders (ZAC en OW cup) maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.
Nogmaals ik heb liever de snelle maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij
Wat een negativiteit allemaal, natuurlijk hebben we het liefst de snelle Ruskenhoek maar wij hebben geen inzicht in de ongevallen die er gebeuren!
Hoe kunnen wij dan oordelen over de beslissing die zij maken?
Persoonlijk heb ik het idee dat de ongevallen wel meevallen bij de wedstrijdrijders (ZAC en OW cup) maar je ziet steeds vaker dat de snellere groepen bij vrij rijden ook de snellere versie rijden. Hierbij zie je veel rijders die A.geen wedstrijden rijden en B.niet snel zijn waardoor ze de snelle versie nooit/amper rijden. De enorme snelheidsverschillen die hier ontstaan brengen dus hoge risico's met zich mee.
Nogmaals ik heb liever de snelle maar indien de oude terugkomt hebben we er weer een uitrempunt erbij
Waarom negatief? Ik ben een grof betalende klant die waar voor zijn geld wilt... Organisaties maken dikke winsten omdat wij op Assen willen rijden. Als de baan dan mijn inziens een stuk minder leuk wordt. ja dan ben ik minder gelukkig...... Ik wil het circuit rijden zoals de moto gp dat ook doet. Niet en of andere vercrackte kutversie ervan ;-)
Dan consequent zijn en ramshoek ook een chicane erin