Ouwe Brikken Land Mark rally 2012 de voorronde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje spek en bonen inzendingen hierboven :X

Het mooiste landmark voor deze editie ligt namelijk al in Zuid-Holland *O*
 
Deze hadden jullie nog van mij te goed:

full



Mooi aantal marks :}

Voorronde bijna ten einde.

:W
 
Uhm, ik ben al een tijdje niet meer naar school geweest, maar volgens mij hebben we
12 provincies...

... en nu misschien een paar boze limburgers in ons midden O-)
 
Op de valreep op mijn woon-werk motor (Honda Transalp uit 1995) langs dit subtiele koperen kunstwerk, verscholen tussen een schitterend slagenlandschap in Zuid-Holland gereden. Op het bordje hoort een tekst, maar die heb ik weggesoept om het een beetje spannend te houden. Helaas is mijn CB250G '76 niet rijklaar, maar die hoop ik volgend jaar hier een aantal keer te showen.

2011-11-29112406.jpg
 
nog 4 keer een bijdrage voor gelderland


honda gl 1100 bj 1982

een vergezicht
scaled.php



een close up
scaled.php


cultuur
scaled.php



en culinair(net buiten beeld)
scaled.php




best mooi hoor gelderland :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag toch laatste dag van inbreng?
[me=]flipper zit ziek thuis, dus die gaat het niet lukken[/me]

:Y

Zoals al aangekondigd, de nieuwe voorronde voor de OBLM 2012.
Dit keer met een thema. De voorronde van deze Oude Brikken Landmark Rally loopt 30 november 2011, daarna zal de jury een beslissing nemen, en de 12 landmarken per 1 januari 2012 bekendmaken, waarna de "strijd" kan beginnen.
 
Vandaag toch laatste dag van inbreng?
[me=]flipper zit ziek thuis, dus die gaat het niet lukken[/me]

Ik neem aan dat Ootje dan als jurylid zijnde (buitenmededinging) 1 van Limburg plaatst om het provincierijtje vol te krijgen.

Wat mijn inziens getuigd van een grote bevlogenheid inzake het jurylidschap. :}
 
Laatst bewerkt:
Wellicht leuk om te laten zien hoe dat eruit gaat zien :?
Om de resterende tijd de doden................

:W

Om dat eens te doen (gezien ik ook niet im limboland kom, en al helemaal niet op tijd...)

full

M'n oude helm
full

M'n nieuwe pot
full

M'n nieuwe integraal (voor de donkere dagen rond kerst enzo)

Toch duidelijk weer meer oranje en veller qua kleur dan een 8 jaar oude helm.
Volgende week eens alle spoilers terug bouwen en een testritje maken.

B.t.w. weet er nog iemand een goed adres voor reflectorstikkers (oranje) voor op de helm. Ik zit er namelijk wel aan te denken een reflectierand onderaan te maken om het gebrek aan ogen in het achterhoofd te compenseren...
 
Kom ook ff kijken hier! :W hoi allemaal...

favo brik ligt helaas uit mekaar, en ik heb de rest v/h jaar ook bar weinig motorkm's gemaakt ivm ..werk....
hopend heb ik de laatste dagen v/h jaar nog even de gelegenheid om én de motor weer even te kunnen rijden en een bijzonder kiek te kunnen maken waarbij de aviatiek in beeld komt.
 
Kom ook ff kijken hier! :W hoi allemaal...

favo brik ligt helaas uit mekaar, en ik heb de rest v/h jaar ook bar weinig motorkm's gemaakt ivm ..werk....
hopend heb ik de laatste dagen v/h jaar nog even de gelegenheid om én de motor weer even te kunnen rijden en een bijzonder kiek te kunnen maken waarbij de aviatiek in beeld komt.

Inzendingen waren tot 01-12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan