Oké, anekdote...ook met een oude brik kun je nog snel door de bochten hoor, al kun je de bochtenexperts op een snelle moderne sport niet bijhouden, menig minder rijdende op een sportmonster, zijn wel bij te houden
't was ook een kwestie van 'plakbandjes' versus 'schuivertjes'.
'k zal nog vaker een typvoutje maken.LOL
Zeker teveel kankworsies gegeten de dag ervoor
'k zal nog vaker een typvoutje maken.
Heb nog wel een poetsdoek in mijn gereedschapbakkie, ook goed?
Welke kleur?
Beetje oppassen met verwarrende vlagsignalen langs 't circuit natuurlijk.
Wij kunnen met onze brikken natuurlijk perfect als baancommisarissen optreden bij de Baars.
Tactisch opgesteld langs de route op de vluchtstrook:
* Witte doek met olievlekken = vrij baan / geen radar-laser in zicht
* Oranje doek met olievlekken = plat mag maar snel niet ivm radar-laser
* Oranje doek zonder olievlekken = snel kan maar plat FF niet (olie niet op doek maar op traject)
* Geen doek zichtbaar = brik wordt gestart
Verder valt het niet op als er 10 van onze brikken op de vluchtstrook staan te vlaggen
cu,
John
Elk moment een goed moment om te filmen, ook repareren.Inderdaad, we kunnen gewoon doen of onze motortjes het niet doen. Mag je overal stil gaan staan
(valt het erg op als je zegt dat je je motor aan het repareren bent en ondertussen een camera in je handen hebt? Nee toch??)
Kwoot
Spocky woont ook maar 2 km van de Baars af
Geen Kwoot
Hej Spocky,
....dan moeten we een keer samen de Baars in-olieen !!
cu,
John
Dan moet ik wel een blik olie meenemen want mijn brikkie lekt geen olie. Verder lijkt het me wel leuk om eens met een aantal brikkies naar de Baars toe te gaan.
[off topic]Prettige vakantie, gaat je brik mee?[off topic]Lijkt me ook leuk, ergens midden augustus, ga eerst maandag met vakantie (en kan dus niet mee met OBT2). We toppiccen wel een oproep tegen die tijd.
cu,
John