OVER XJR 1200 Racer

Barst, ik dacht dat dit ........... :W

[afbeelding]
_O-

Die had ik van Marco gekregen ,toen de Z1-R klaar was,maar was niet mijn mascotte Fred :P


full
 
Afgelopen zondag was het zover ,first ride met de XJR Hyper bike :]


Motorische veranderingen waren;

Dynokitje ,scherpere naalden met clipje 2e van boven en iets grotere sproeiers samen met de 4 org K&N's ,
Gasschuiven gaatjes in geboord voor betere reactie..
Op gevoel van oppakken en gasreactie in de schuur onbelast dus de mengsel schroefjes 3,5 slag open,grotere inlaat rubbers van de FJ 1200 en 4 graden vervroeger ,achtertandwiel 3 tanden meer ,voor 1 tand minder...

Rijwielgedeelte;

Wielen van een GSX1400 met achtervelg 6 J met setje Pilot power en achter 190

Andere swingarm Spondon maar wiel basis het zelfde

Voorvork Fireblade SC28 ,waveschijfen met de Nissin's van de H*nda

Toch wel verbaast van de eerste rit ,want gelijk maar een rondje Veluwe gedaan ,omdat hij gewoon heerlijk rijdt *O*


Motor reageert zeer goed op het gas en van 0 tot ? geen dip te bekennen ! heerlijk het aanzuig geluid van de open filters!

Ook bij half gas naar volgas direkt reageren!

Bochten gedrag ook top!zoekt niet meer bij uitkomen bochten.. veert heerlijk voor en achter

Remt ook zeer goed ,hoewel ik de gietijzeren Brembo schijven samen met de Brembo stoppers van de Hysteria iets directer vond remmen ,maar deze remblokken zijn nog splinternieuw...

Al met al een TOP fiets om mee te blazen en zeer geslaagde eerste rit 8-)


full
 
Laatst bewerkt:
Ron, ik heb die pomp niet meer liggen ..... waar ie wèl is, schiet ooit wel weer eens te binnen. _O-

Oh ja , die fiets ............ :}
 
Ron, ik heb die pomp niet meer liggen ..... waar ie wèl is, schiet ooit wel weer eens te binnen. _O-

Oh ja , die fiets ............ :}
Die remklauwen bedoel je Fred ?Had hem vanavond nog in de schuur voor een pilsje ,en vertelde hem al ,als ie ze nog heeft _O- maar Marco heeft de 12 zuigertjes er inmiddels uit ! :P

En thx !
 
Die remklauwen bedoel je Fred ?Had hem vanavond nog in de schuur voor een pilsje ,en vertelde hem al ,als ie ze nog heeft _O- maar Marco heeft de 12 zuigertjes er inmiddels uit ! :P

En thx !

Later dacht ik: 2x 6-zuigertangen op de standaard XJR-pomp ......... gaat nooit werken.
Zit de stock pomp er nog op dan eigenlijk?
 
Later dacht ik: 2x 6-zuigertangen op de standaard XJR-pomp ......... gaat nooit werken.
Zit de stock pomp er nog op dan eigenlijk?

dan moeten we zoeken naar een pomp in me schuur :)

cupjes eruit getrokken met een 21mm keilbout.
alles schoon gemaakt en ont............ :X

morgen 12:00 senseo *O* neem wel 2 pats mee.

:W tot ......... :] :]
 
dan moeten we zoeken naar een pomp in me schuur :)

cupjes eruit getrokken met een 21mm keilbout.
alles schoon gemaakt en ont............ :X

morgen 12:00 senseo *O* neem wel 2 pats mee.

:W tot ......... :] :]
Geen Senseo meenemen !! ,ik krijg van jouw altijd ieeren :P

Ing zet twee kannen koffie ,komt waarschijnlijk een man of 9 en 1 lady ,Robby zal ook kijken of het lukt om te komen met de Hysteria })

Tot starks gozer!
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen net na 11.00 D'n OVER XJR 1200 racer gespot bij Amersfoort.
Was onderweg met mijn spannetje naar de MF VFR meeting.

Arend in "VFR topic 10"

Warm was het wel vandaag.. '(

Vanaf de straat was het wel ultieme herkenning en flitsende verschijning. Mooi ding!
 
Terug
Bovenaan Onderaan