Overlijden Wouter Nieuwlaat aka Sodeknetters

Zoals Zot ook al zei:

SODEKNETTERS -O- |(

Aan alle familie, kennissen en een ieder die dit raakt, gecondoleerd en heel veel sterkte
 
Gecondoleerd aan, en veel sterkte voor de nabestaanden.

Ik kende Wouter niet persoonlijk, maar heb hem wel over de telefoon gesproken over zijn aankoop bij ons van de ABBA Sky lift eerder dit jaar.
 
Ik wens iedereen die hem kende en alle nabestaande veel sterkte.
 
Ik las het vorige week al op Tweakers en zag toen ik even op die naam zocht, zag ik wel een 'bekend' gezicht, maar ik kon 'm niet linken aan Sodeknetters hier op MF. Tot dit bericht werd geplaatst en ik direct wist dat Sodeknetters een tijdje terug een andere avatar had, met dat voor mij 'bekende' gezicht zonder helm. Sodeknetters! :(

Ik wens iedereen die 'm kende heel veel sterkte. Lisette90, familie, vrienden en kennissen. Weer een triest ongeval en het zet je weer met beide benen op de grond...
 
Gecondoleerd en iedereen die hem kende heel erg veel sterkte gewenst!

Ik kende Wouter niet persoonlijk maar heb (zoals meerdere mensen hier ook al zeiden) vaak zijn bijdragen in de diverse technische topics mogen lezen.

Ride in Peace, We zullen je missen! -O-
 
Veel sterkte aan familie, vrienden en bekenden.

Ken de zus en had het via vrienden al gehoord, maar niet geweten dat Wouter op MF zat.

RIP ;(
 
Heel veel sterkte gewenst voor vriendin, familie, vrienden en andere die het kunnen gebruiken in deze.
Heftige dingen dit....
 
Jeetje wat een heftig bericht.

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst aan de nabestaanden!

Ook voor de mensen die met hem reden dat weekend veel kracht om deze ervaring te verwerken.
 
Iedereen die hem kende: heel veel sterkte!!!

(We hebben een paar jaar geleden (2010) ook zoiets meegemaakt met een hechte MF-groep en weten dat al die posts van medeleven de pijn een héél klein beetje kan vezachten. Vergeten doe je het nooit).
 
Laatst bewerkt:
Een behulpzaam mens op dit forum is niet meer. Triest dat dit bij het uitoefenen van zijn hobby gebeurde.

Alle nabestaanden gecondoleerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan